משפט

למרות הטענות: תקנון לשכת רואי החשבון שונה ברוב מוחץ

חרף הטענות כי נשיא הלשכה, רו"ח חן שרייבר, מעוניין לשנות את התקנון על מנת "לקדם את האינטרס האישי שלו", בלשכת רואי החשבון הוחלט ברוב מוחלט של 67% כי התקנון ישונה. המשמעות: הוספת שני מרחבי פעילות בנצרת ובאר שבע וגם קיום בחירות דיגיטליות במקום פיזיות
מערכת ice |  1
חן שרייבר (צילום ראובן קפוצינסקי)
למרות הטענות הקשות נגד נשיא לשכת רואי החשבון, רו"ח חן שרייבר, עושה רושם כי בלשכה משדרים עסקים כרגיל. כזכור, גורמים בכירים בוועד המרכזי של לשכת רואי החשבון טענו כי שרייבר מנסה לעשות שינויים על מנת לקדם אינטרס אישי ולחזק את מעמדו, אך היום (שלישי), רוב מוחלט שבהם הצביעו בעד שינוי התקנון, מה שיוביל למספר שינויים במספר פרמטרים. 
חברי לשכת רואי החשבון הצביעו  ותמכו אמש בהצעותיו של נשיא לשכת רואי החשבון חן שרייבר לשינוי התקנון, תוך הבעת אמון סוחפת ורוב של 67%. המשמעות, לדברי הלשכה: "הגברת השקיפות של עבודת נשיא הלשכה ומתן אפשרות להצבעות של כלל חברי הלשכה בנושאים חשובים לעתיד מקצוע ראיית החשבון ולמעמדו".
 
במסגרת שינוי תקנון הלשכה הוחלט, אחרי עשרות שנים להוסיף עוד שני מרחבי פעילות, כאשר לצד תל אביב, ירושלים וחיפה יתווספו באר שבע והדרום ונצרת, זאת כחלק ממהלך לחיזוק הפריפריה, הגדלת מספר הנציגים והפיכת הלשכה לרלוונטית עבור כלל חברי לשכת רואי החשבון גם אלו הגרים רחוק, באמצעות דיגיטציה.
נשיא לשכת רואי החשבון, רו"ח חן שרייבר: "המבנה הארגוני החדש פותח את שערי הנהגת הלשכה לכוחות חדשים וצעירים מכל רחבי הארץ, שיוכלו לקחת חלק פעיל ומשמעותי בקבלת החלטות משמעותיות הקשורות לעתיד המקצוע". לדברי שרייבר, הוכח שקהילת רואי החשבון עוברים לקדמת הבמה והתקנון החדש הוא חלק מההבטחות שלו טרם נבחר לתפקיד והוא מתכוון, בהדרגה, לממש את כל הבטחותיו לחברי הלשכה בדרך לחיזוק מעמד המקצוע בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה
    סגור