משפט

אראל סג"ל הותקף "יהודו-נאצי", אך מחק את התביעה

אראל סג"ל כונה יהודו-נאצי ופשיסט והחליט לתבוע ביולי האחרון ב-420 אלף שקל את עמירם גולדבלום, מי שכינה אותו כך, אלא שהצדדים הגיעו להסכם חסוי
אביחי דלאל |  1
אראל סג"ל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
ביולי האחרון, סג"ל הגיש תביעת דיבה בסכום של 420 אלף שקל נגד פרופ' עמירם גולדבלום, פרופסור לכימיה ומי שייסד את ארגון השמאל "שלום עכשיו", אך התביעה נמחקה לאחר הסכם סודי בין שני הצדדים.
הפרופסור לכימיה ומי שייסד את "שלום עכשיו", עומר גולדבלום, כינה בתחילת שנת 2017 את אראל סג"ל, איש התקשורת, "יהודו-נאצי", "חלאת שדרן" בפוסט בדף הפייסבוק שלו לאחר שהאחרון, הציג בתוכנית שלו שהייתה אז בערוץ 20, סרטו שבו הוצגו עיתונאים, אנשי אופוזיציה כשנחשים שרודפים את בנימין נתניהו.
 
במאי 2017, ערוץ 20 זכה במכרז להפעל ערוץ הכנסת, גולדבלום כתב בדף הפייסבוק שלו כי הימין הישראלי מוסר את ערוץ הכנסת לשדרנים פשיסטים ובין שלל השדרנים נכלל שמו של אראל סג"ל. באותה השנה, גולדבלום פירסם טור מ"הארץ" וכתב שוב כי מי שמתראיין אצל "הפשיסטים של ערוץ  20 מחבל במדינת ישראל". 
סג"ל שלח מכתב התראה שגרם לגולדבלום להסיר את הפרסומים ולהציע פרסום התנצלות על הכינוי הנוראי "יהודו-נאצי" וכשסרב לשלם פיצוי, סג"ל החליט לממש את האיום ולתבוע אותו. גולדבלום טען בכתב ההגנה כי מדובר בתביעת השתקה וטען כי ביכולתו להוכיח כי סג"ל הוא פשיסט וגזען לפי מונחים של שיח ציבורי ובאקדמיה. 
בשבוע שעבר, התביעה של סג"ל נמחקה, והתנצלות לא פורסמה בדף הפייסבוק של עמירם גולדבלום.
ושוב, לא מדובר בפעם הראשונה שפרופ' גולדבלום מסתבך, עמית סגל הפרשן הפוליטי של חדשות 12 תבע ב-140 אלף שקל את גולדבלום. גולדבלום פרסם ב-12 בספטמבר 2020 פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו כתב: "מה הפלא שעמית סגל ארגן הסתה נגד מערכת המשפט? הוא כבר הצדיק את רצח רבין ונאבק נגד מי שהכניס את אביו הרוצח חגי סגל לכלא!". עוד מצוין כי המילים הופיעו על רקע גולגולת של אדם. הפוסט נמחק מאז. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אראל סגל איזה פראייר אתה!!!
    צדק 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין למה ביטחת את התביעה ונשמע שתתייחס לזה!!!
    סגור