משפט

משה חוגג מתרחק מברצלונה? זו החברה שהחליטה להתנער ממנו

חברת ‘Ownix’ לה שיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל המפואר, הודיעה באופן רשמי: "אין לנו כל קשר לעניין. אווניקס מודיעה בזו כי תסיים את הסכם הייעוץ עם מר חוגג וזאת על פי בקשתו, לחוגג אין ולא היה ברשותו מניות החברה"
מערכת ice |  2
משה חוגג, בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
החקירה נגד משה חוגג, איש העסקים ובעליה של בית"ר ירושלים שנעצר אמש (חמישי) בעקבות חשדות חמורים להונאה במטבעות קריפטו במאות מיליוני שקלים והטרדות מיניות, גרמה לכך שחברות המקושרות לשמו מיד בחרו להתנער מכל קשר עימו.
מלבד התקשורת בישראל שעסקה בנושא בהרחבה, גם בתקשורת הספרדית התייחסו לפרשה. לאחר שמוקדם יותר החודש ברצלונה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הדיגיטל ‘Ownix’ אותה הגדירו כחברה כשייכת לחוגג, אך בחברה הוציאו הודעה רשמית בה הם מתנערים מאיש העסקים.
 
חברת אווניקס הוציאה הודעה רשמית בה נכתב: "בעקבות פרסומים שונים בנוגע למר משה חוגג, חברת Ownix מצהירה כי אין לה כל קשר לעניין. כמו כן, אווניקס מודיעה כי תסיים את הסכם הייעוץ עם מר חוגג וזאת על פי בקשתו, שתואמה עם אווניקס".
עוד מסרה החברה: "חברת Ownix מבהירה כי לחוגג אין ולא היה ברשותו מניות החברה. בהודעה רשמית אווניקס מבהירה כי אין לה כל קשר לעניין שפורסם ואינה מעורבת בשום צורה בפעילות החברה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עכשיו נראה את החברים שלך
    אבי 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה איך כולם נעלמים מקווה שאשתך לא תרצה להתגרש
    סגור
  • 1.
    משה עכשיו חוגג בכלא (ל"ת)
    בן 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור