משפט

כך הגיבה אישתו של רומן זדורוב על שיחרורו למעצר בית

בזמן ההמתנ הדרוכה לשחרור של זדורוב למעצר בית אחרי 15 שנים בכלא ללא חופשות, אשתו אולגה מגיבה על ההתרחשות המפתיעה של היום, "לא חשבנו שהיום הזה יגיע"
מערכת ice |  1
אולגה זדורוב (צילום David Cohen/Flash90)
בזמן שרומן זדורוב ממתין ליציאתו למעצר בית, כשהוא צפוי לצאת בקרוב, לראשונה מזה 15 שנה מכותלי הכלא בכלא שטה. זדורוב יפשוט את מדי האסיר הכתומים וישוב לחיק משפחתו, כשבנו הקטן למעשה יראה אותו היום לראשונה מחוץ לכותלי הכלא.
אשתו של זדורוב, אולגה מסרה לתקשורת בזמן ההמתנה המתוחה לצאתו מכלא שטה, "לא חשבנו שהיום הזה יקרה אבל לפני חודש כשהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי הכיוון היה מובן. חיכינו, והנה היום הזה הגיע אני מתרגשת בשביל הילדים, מתרגשת בשביל המשפחה ובשביל רומן".
זדורוב התייחסה גם לעובדה שמדובר באדם שהורשע ברצח וייתכן כי יש אנשים שחוששים משחרורו ואמר, "אני לשמחתי לא שומעת שמישהו חושש ממנו אני שומעת רק דברים חיוביים ותמיכה מאנשים. אם יש כמה שחושבים ככה זה לא סימן למשהו נוראי".
זדורוב הורשע בכמה ערכאות ברצח הנערה תאיר ראדה בבית הספר בקצרין לפני כ-15 שנה. בית המשפט העליון החליט היום על שיחרורו של רומן זדורוב והוא ישהה במעצר בית במהלך החקירה החוזרת סביב הרצח המזעזע של תאיר ראדה בשנת 2006 לאחר שכבר הורשע וישב 15 שנים בכלא, כבר בשעות הקרובות זדורוב יצא לבית הוריה של אישתו בקצרין מכלא שאטה.
גורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי טען: "הראיות הן ראיות של זיכוי עם סימן קריאה. זדורוב מתנהג טוב בכלא, הוא עובד בכלא. בפרקליטות טוענים שיש ריב של מומחים. אני אומר שיש תמימות דעים בין כל המומחים. אני מודה שזה כמעט בלתי נקלט שלאחר 15 שנה בכלא, ללא חופשות, הוא יצא לאישתו זה יום גדול לרומן והמשפחה שלו. אני עובד בהתנדבות, 5.5 שנים ולא בכדי, רומן זכאי ומצוותי צודקת, השחרור עדיין לא מוכיח ולא מבטיח זיכוי אבל אנחנו מאמינים שיהיה בסדר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זדורוב רוצח
    טלי 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זדורוב רוצח לא יעזור כלום
    סגור