משפט

זעזוע בחיפה: בנה של הנרצחת הוא החשוד במעשה המחריד

החשוד ברצח אמל חורי הוא בנה בן ה-19, אשר נעצר לאחר שנמלט מהזירה. חקירת המקרה חשפה סכסוך משפחתי ממושך שהוביל לטרגדיה, וכתב האישום צפוי להיות מוגש בהקדם
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רצח האישה אמל חורי, שהתרחש ב-23 בספטמבר 2024 בחיפה, פוענח על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במחוז חוף, כאשר החשוד במעשה הוא בנה בן ה-19. חורי נרצחה בדקירות סכין בביתה, ולאחר המעשה, נמלט החשוד.
חוקרי יל"פ החלו בפעולות חקירה מיידיות, הן גלויות והן סמויות, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. במהרה הצליחו לחשוף את זהותו של הבן כחשוד ברצח, תוך שעות ספורות בלבד מרגע הרצח. מהחקירה עולה כי הרקע לרצח היה סכסוך משפחתי ממושך, הנוגע לחילוקי דעות על ניהול חייה ומקורות פרנסתה של האם.
לאחר מעצרו, עמד הבן בפני חקירה אינטנסיבית, ובסיומה הוא הוכנס למעצר. במהלך החקירה, עלה כי המתחים שהצטברו לאורך זמן בין השניים הובילו את הבן למהלך הקשה של נטילת חייה של אמו.
היום, עם מיצוי כל פעולות החקירה, הועבר המידע לשופטים, והשופטים יתנו את חוות דעתם בנושא. השוטרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית מספקת, ובשעות הקרובות יוגש כתב אישום נגד הבן, יחד עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. המקרה מעלה שאלות קשות על סכסוכים משפחתיים וההשלכות ההרסניות שלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישמעאל
    משה יהודי אותנטי 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישמעאל הוא יהיה פרא אדם אבל במדינת חלם בטוחים שהם מחליטים מי יחיה ומי ימות
    סגור