בארץ

חשיפה מרתקת: זה מה שכתב סינוואר על החטופים הישראלים

מסמכים בכתב ידו של יחיא סינוואר פורסמו וכוללים הנחיות לשמירה על חטופים ישראלים, פיזורם באזורים שונים ונתונים סטטיסטיים על החטופים
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
אתר "אל קודס" פרסם שלושה מסמכים בכתב ידו של יחיא סינוואר, מנהיג חמאס שחוסל בשבוע שעבר. שנכתבו ככל הנראה במהלך המלחמה. המסמכים מפרטים הנחיות לגבי שמירה על חטופים ישראלים, תוך הדגשה על כך שחשוב לפזר את החטופים באזורים שונים. במדויק, במסמך הראשון צוין כי יש להקפיד על חיי החטופים, מכיוון שהם נחשבים לקלף חשוב במאבק לשחרור אסירים פלסטיניים. סינוואר צירף למסמך קאעים המקוראן ודברי חדית', שמחזקים את עמדתו.
המסמך השני מציג נתונים סטטיסטיים לגבי החטופים, הממוינים לפי מגדר, גיל ואזור מגורים, אך אזורי החטיפה עצמם מצונזרים. בסך הכל מצוין כי מדובר ב-72 חטופים, כשהערכה היא שחלקם שוחררו בעסקאות קודמות.
המסמך השלישי מכיר רשימה של 11 חטופות ששוחררו בתחילת המלחמה, כולל מידע על אזרחותן אם קיים. בין החטופות המוזכרות נמצאות רימון קירשט, תמי מצגר ונילי מרגלית, שצוינה כאחות במקצועה. המסמכים הללו עשויים להעניק תובנות לגבי האסטרטגיה של חמאס בנוגע לחטופים, כמו גם לתהליך ניהול המצב בעבור החטופים.
המידע שמופיע בהם מספק תמונה מעמיקה יותר על ניהול החטופים ועל ההשלכות האפשריות על מערכת היחסים בין ישראל לפלסטינים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומר ביטחון התייחס אל סינוואר כטיפש
    ישראלי 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה איתו עסקים
    סגור