משפט

לאחר ארבע שנים: התפתחות בפרשת האונס שזעזעה את ישראל

גבר כבן 33 מבני ברק נעצר השבוע בחשד לאונס אלים ואכזרי שהתרחש ב-2020 בעיר. ב-5 בספטמבר אותה שנה בשעות הערב, אישה בת 28 דיווחה למשטרה על המקרה, שהתרחש בגינה ציבורית בשכונת פרדס כץ בעיר. החשוד הוא תושב ארעי מאזרבייג'ן שנשוי לישראלית
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעקבות ממצא פורנזי חדש שנמצא על ידי חוקרי הזירה, תושב זר, גבר כבן 33 מבני ברק נעצר השבוע בחשד לאונס אלים ואכזרי שהתקיים ב-2020 בעיר. הממצא הפורנזי פתח את החקירה מחדש. למרות שנאספו ממצאים וראיות רבים, החקירה הסתיימה מבלי שנעצר חשוד.
על פי הדיווח של אור רביד ב-N12, במוקד הפרשה אונס שהתרחש ב-5 בספטמבר 2020 בשעות הערב, כאשר אישה בת 28 דיווחה למשטרה על המקרה, שהתרחש בגינה ציבורית בשכונת פרדס כץ בעיר. השוטרים מתחנת בני ברק הגיעו לזירה ואספו פרטים, ממצאים וראיות. האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי באופן מיידי.
במהלך השבוע האחרון חוקרי הזירה גילו ממצא חדש, ובעקבות זאת המשטרה החלה לפתוח בחקירה בשנית. ביום ראשון נעצר החשוד, תושב ארעי מאזרבייג'ן שנשוי לישראלית. הוא נעצר על ידי בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן. לפי ממצאי החקירה, לחשוד ולקורבן לא הייתה היכרות מוקדמת לפני המקרה.
בנוסף, הוא היה לבד בעת ביצוע האונס לכאורה. הוא הובא לחקירה שבסיומה נכלא. אתמול בית המשפט האריך את מעצרו עד מחר. מהמשטרה נמסר שהחקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה