משפט

ארבעה ישראלים נעצרו ביוון: כך תכננו להבריח סמים לארץ

בפעולה משותפת של משטרת ישראל והמשטרה המקומית התגלתה חולייה בת ארבעה חברים שרצו להעביר חומרים מסוכנים ואסורים. מעצרם הוארך ותהליך ההסגרה החל. כך התנהל המבצע שכלל משתפי פעולה מהולנד 
מערכת ice | 
כדורי אקסטזי (צילום shutterstock)
הטיסות לא יוצאות, ישראלים רבים תקועים בארץ או בעולם ובעוד ישראלים רבים נוהרים ליוון בתקווה למצוא טיסות לארץ - נראה כי ישראלים אחרים מגיעים למקום מסיבות אחרות. ארבעה ישראלים נעצרו במהלך השבוע ביוון בחשד לכך שסחרו בסמים וניסו להבריח סמים אל הארץ. ככל הנראה, הישראלים רצו להבריח את כמות הסמים הגדולה אל תוך ישראל באמצעות יאכטות. 
על-פי דיווח ישראל היום, הארבעה, שלושה גברים ואישה אחת, נעצרו בפיליון שביוון לאחר שהיו במעקב של משטרת ישראל שפעלה בשיתוף פעולה עם מקבילתה היוונית. נגד הארבעה נפתחו הליכי הסגרה ובינתיים מעצרם הוארך בסוף השבוע בעוד שלושה ימים. 
על-פי החשד, החולייה הישראלית נפגשה עם חבורה של מבריחי סמים מהולנד שהעבירו את הסמים דרך בולגריה אל יוון. מדובר, ככל הנראה, ב-53 ק"ג של סמים מסוג MDMA ו-50 ק"ג נוספים של סמים מסוג קטמין. בנוסף לישראלים שנעצרו באירוע, גם החולייה ההולנדית (שחבריה מגיעים במקור מאוקראינה) נעצרו במבצע. ככל הנראה מדובר בעוד ארבעה אנשים שהשתמשו בקארוונים על מנת להעביר את הסמים הלא חוקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה