תיירות

ענקית התעופה מבטלת טיסות לישראל עד ה-20.8: מכה לנוסעים מנתב"ג

ענקית התעופה הספרדית אייר אירופה, שרק לאחרונה הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-18.8, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לנתב"ג לפחות עד ה-20.8.2024. הטיסה שלכם אמורה הייתה לצאת בתאריכים המדוברים? זה מה שאתם יכולים לקבל מהחברה
מערכת ice |  4
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשבר הביטחוני המתמשך בישראל ממשיך להשפיע באופן דרמטי על תעשיית התעופה העולמית, כאשר חברות תעופה בינלאומיות רבות נאלצות להאריך את השעיית טיסותיהן לישראל וממנה. התפתחות זו מציבה אתגרים משמעותיים בפני הכלכלה הישראלית ומשפיעה על אלפי נוסעים מדי יום.
ענקית התעופה הספרדית אייר אירופה, שרק לאחרונה הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-18.8, הודיעה היום (שישי) שוב כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה שוב, הפעם עד ה-20.8, יום שלישי, כולל.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם החברה נכתב: "אנו מודעים למצב הרגיש המתחולל כיום בישראל ועוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. עקב המצב הביטחוני הנוכחי בישראל, טיסות UX1301/1302, בוטלו עד יום שלישי, 20 באוגוסט כולל. הביטולים כבר טופלו במערכת שלנו, והאפשרויות הבאות זמינות לנוסעים המושפעים".
האפשרויות לנוסעים שהזמינו כרטיסי טיסה עם אייר אירופה בתאריכים המדוברים: "שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה עד 31 באוקטובר. שינוי מסלול: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה, בתשלום הפרש עלות אם יש, עד 31 באוקטובר. שובר: זמין לנסיעות עתידיות. החזר: החזר מלא עבור הטיסות שבוטלו. ללקוחות שחוזרים הביתה בלבד: מסלול מחדש באותו תא מ/אל אתונה ללא תשלום בטיסה המופעלת על ידי אייר אירופה".
"בנוסף, עבור נוסעים המתוכננים לנסוע בין 10 ל-31 באוגוסט, עדכנו את המדיניות שלנו כדי לספק גמישות רבה יותר עבור כרטיסים שהונפקו עד 31 ביולי: שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה עד 31 באוקטובר. שובר שאינו ניתן להחזר: זמין לנסיעות עתידיות. במקרה של ביטול טיסות המשך, הנוסעים יוכלו: הפעל מחדש את החיבורים באותו הקו בו רכשתם כרטיסים. אפשרות לבקש החזר עבור הטיסה שבוטלה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    טיסות לישראל
    Ddanx 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבורח כל חברת תעופה שביטלה טיסות עקב המצב הביטחוני החא לא חברה שארכוש בה כרטיסי טיסה אין מקום לפחדנים אצלנו
    סגור
  • 3.
    ענקית התעופה פחחח (ל"ת)
    תרח הזקן 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איר אירופה
    יואל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייר אירופה היא ממש לא ״ענקית תעופה״ . ההודעה הדרמטית על הפסקת פעילות עד 20/8 שמועלית ב-18/8 משפיעה על טיסת יום ראשון בלבד. דיי להודעות הדרמטיות הבלתי מבוססות.
    סגור
  • 1.
    פיצוי בנוסף להחזר
    א.ב. 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסת חזור שבוטלה - האם לא מגיע פיצוי על מלון וכלכלה ?
    סגור