משפט

אושר עד נפלה קורבן לשוד: כך הלקוחות הצליחו לעקוץ

אמא ובן מבית שמש הצליחו לרמות את הסניף של הרשת בעיר כך: בהגיעם לקופה, הם הניחו חלק מהמוצרים על מסוע הקופה, ואילו הנאשמת פסעה מאחורי גבו של הקופאי עם העגלה ובה מוצרים גנובים בשווי של כ-1,300 שקל מבלי לשלם עליהם. לאחר מכן יצאו השניים עם המוצרים שגנבו מפתח העסק
מערכת ice |  2
אושר עד (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)

אחרי שכתב אישום הוגש על ידי התביעה המשטרתית במחוז ירושלים, נגד תושבי בית שמש, אמא ובן, באשמת גניבה רבת ערך מרשת מזון. בתום חקירת המשטרה, גובשו ראיות כלפי הנאשם גם בשני מקרים נוספים של גניבה מבתי עסק שתועדו במצלמות אבטחה.


לאחר מכן התברר כי מדובר בסניף של אושר עד בעיר בו בוצעה הגניבה וכי האמא מצאה דרך קלה לעבור את דלתות הסופרמרקט עם מוצרים באלפי שקלים מבלי לשלם על כך שקל אחד.

בתאריך 8.8 דיווח קצין הביטחון של רשת מזון בבית שמש, על גניבת מוצרים מסניף הרשת על ידי שני הנאשמים. למקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים. השניים, אשה (62) ובנה (45), הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום, עלה כי באותו היום בשעה 16:30 לערך, שהו הנאשמים בסופר ומילאו את עגלת הקניות בכל טוב.
 

בהגיעם לקופה, הם הניחו חלק מהמוצרים על מסוע הקופה, ואילו הנאשמת פסעה מאחורי גבו של הקופאי עם העגלה ובה מוצרים גנובים בשווי של כ-1,300 שקל מבלי לשלם עליהם.  לאחר מכן יצאו השניים עם המוצרים שגנבו מפתח העסק. 
עוד במסגרת חקירתו של הנאשם ועל פי עובדות כתב האישום, עלה כי ימים ספורים קודם לכך באישון לילה, נכנס נאשם זה אל מרכז מסחרי בבית שמש וניגש לעבר דוכן פלאפונים שהיה סגור באותה העת ומכוסה ביריעת ברזנט. הנאשם הסיט את היריעה, נכנס תחתיה ונטל לידיו כעשרים כיסויים לטלפונים סלולריים בשווי כולל של כ-1,500 שקל ויצא לאחר מכן מהקניון.
במקרה דומה שארע בחודש פברואר השנה, הגיע הנאשם לקניון וניגש אל הדוכן שמכוסה ביריעת ברזנט, הסיט את היריעה, נכנס תחתיה וניסה לגנוב רכוש. בשל במעשיו, הופעלה האזעקה של הדוכן, אז הנאשם החל לפלס את דרכו מתחת ליריעת הברזנט ויצא, לא לפני שהספיק ליטול לידיו מכשיר טלפון סלולרי מדגם חדיש, ונמלט מהמקום.
בסיום חקירתם של השניים, הגישה נגדם יחידת תביעות מחוז ירושלים כתב אישום בגין מעשי הגניבה והסגת גבול פלילית. כמו כן, ביקשה התביעה מבימ"ש להורות על המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים.
 
קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש, רפ"ק אביעד בלמס, ציין: ״אנחנו פועלים כל העת נגד גנבים ועברייני רכוש מכל סוג שהם. כאן מדובר בחשוד רצידיביסט, שפעם אחר פעם גנב רכוש מבתי עסק, ובאחד המקרים אמו הייתה שותפה לגניבה. לאחר שביצענו את כל פעולות החקירה הנדרשות, ועצרנו אותם הצלחנו לשים סוף למעשי הגניבה הסדרתיים והם הואשמו״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אושר עד לעולם לא תגנוב
    יפים ב. 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל גניבה מכרסמת בנפש אדם. אם לאיש אין נפש - סוף גנב לתליה
    סגור
  • 1.
    לא ייאמן איזו עזות נפש לגנוב כך, כאילו הכל שלו. (ל"ת)
    מישהי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור