משפט

מזעזע: מאבטח פרץ למרפאה לחולי סרטן? צפו בתיעוד

דוברות המשטרה הודיעה היום כי עצרה חשוד בגניבה של תרופות יקרות ערך, טלפונים סלולריים ורכוש מהמקום. בתמונות ממצלמות האבטחה ניתן לראות כי העצור לבוש בחולצה המזהה אותו כאיש ביטחון. "נמשיך לפעול נגד עברייני רכוש במטרה למצות את הדין ולשמור על שלום הציבור"
מערכת ice | 
בית חולים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דוברות המשטרה אישרה היום (חמישי) כי עצרה חשוד בהתפרצות למרפאה בירושלים. בתחילת השבוע התקבל דיווח במוקד המשטרה בירושלים. בעליה של מרפאה לטיפול בחולי סרטן דיווח למשטרה כי אדם התפרץ לשטח המרפאה, גנב תרופות יקרות ערך, טלפונים סלולריים שהיו במקום ורכוש נוסף. 
משטרת לב הבירה החלה בחקירה מאומצת על מנת לאתר את הגנב. מצלמות האבטחה במקום תפסו את הגנב בשעת מעשה. חוקרי המשטרה בזכות התיעוד והראיות שנמצאו במקום, גילתה המשטרה את זהותו של החשוד במעשה. היום הודיעה המשטרה כי בימים האחרונים הוציאה נגדו צו מעצר בבית המשפט. צפו בתיעוד מצלמות האבטחה מתוך הזירה, שצילמו את החשוד בשעת המעשה. בתמונה נראה החשוד כאשר הוא לובש חולצה עם הכיתב "אבטחה" על גבו. המשטרה לא דיווחה אם החשוד אכן עבד בתור מאבטח ובאיזה מקום.

נחשד כי גנב תרופות יקרות ערך. החשוד נתפס במצלמות האבטחה. קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל
אתמול, נעצר החשוד בשכונת תלפיות בירושלים. המשטרה חשפה כי מדובר בתושבת מ.פ שועפאט, בשנות ה-20 לחייו. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה ומעצרו צפוי להיות מוארך. ממשטרת ישראל נמסר בהמשך לדיווח: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים, גנבים ועברייני הרכוש, במטרה למצות עמם את הדין ולשמור על שלום הציבור ורכושו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה