משפט

צפו בתיעוד ובאיחוד המרגש: כך נמצאו הציפורים שנגנבו מאזור הערבה

במשך שבועות ניהלו במג"ב חקירה בניסיון למצוא חולייה שאחראית לחטיפתם של שורה של בעלי חיים יקרי ערך. לאחרונה, היו מעורבים החשודים באירוע של התפרצות באזור הדרום. המשטרה עקבה אחריהם ומצאה את המקום בו הוחבאו חיות המחמד הגנובות

מערכת ice | 
גניבת ציפורים בערבה (צילום דוברות משטרת ישראל)
בשבועות האחרונים קיימו במג"ב חקירה מאומצת בניסיון לאתר חולייה של פורצים שגנבה שורה של ציפורים יקרות ערך מביתן. בשבוע שעבר אותה החוליה פעלה בערבה והצליחה לגנוב ציפורים ששווין מוערך בכעשרות אלפי שקלים. לוחמי מג"ב עקבו אחר החוליה והגיעו אל ביתו של החשוד. 
בביתו של החשוד נמצאו הציפורים שנגנבו מאזור הערבה. לדברי המשטרה, בעלי החיים שנלקחו הוחזקו בתת תנאים. במהלך אותו חיפוש נעצרו שני חשודים, שניהם תושבי הדרום, בשנות ה-40 לחייהם. לאחר מכן החשודים הועברו להמשך חקירה ביחידה המרכזית של מג"ב דרום. כמו כן, נתפס הרכב ששימש את החשודים לביצוע הגניבה וטלפון סלולארי שהיה ברשותם. 
הציפורים שנלקחו הוחזרו על ידי המשטרה לבעליהן החוקיים. בעלת התוכים שנגנבו מהערבה שיתפה בהתרגשות כי הציפורים נמצאו לאחר יום בלבד. לדבריה, מדובר בציפורים שמלוות אותה מאז שהייתה בת נוער ועד היום, בשנות ה-40 לחייה. היא הודתה למג"ב ואמרה כי "טוב לדעת שיש על מי לסמוך". לדבריה, רבים סבלו מחוליית הפורצים ועכשיו יוכלו לנשום לרווחה. צפו באיחוד המרגש ובצילומים מתוך החיפוש בבית החשוד. 
 
"כיף שיש על מי לסמוך". מג"ב מצאו את הציפורים שנגנבו. קרדיט: דוברות משטרת ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה