משפט

נחשף: גניבות חשמל בשווי מוערך של מיליוני שקלים

במסגרת מבצע "שכנות טובה" נמצאו ונותקו חיבורים פיראטיים לחשמל בכפר הבדואי תראבין. בין בתי העסק המדוברים - גם קופת חולים. המשטרה הודיעה על כוונתה לפתוח בהליכים פליליים. וגם: איזו ציפור התגלתה במהלך הפעילות ונשלחה אל גן החיות המדברי? 
מערכת ice | 
חשמל פיראטי (צילום יוסי וייס חברת החשמל)
במסגרת מבצע "שכנות טובה" כנגד הפשיעה בחברה הבדואית, הודיעה משטרת ישראל היום (שני) כי איתרה בכפר תראבין גניבות חשמל בשווי מוערך של מיליוני שקלים. בין השאר גילתה המשטרה כי 30 בתי אב, שני בתי עסק וקופת חולים חוברו באופן פיראטי למתקני החשמל.
המבצע נערך בשיתוף פעולה בין מחוז דרום של משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ונציגים מחברת החשמל. במסגרתו, נכנסו כוחות האכיפה עם ציוד הנדסי מתקדם במטרה לאתר ולמנוע צריכת חשמל באופן לא חוקי המסכן, לדבריהם, את בריאות הציבור. דוברות המשטרה הודיעה כי בכוונתה לפתוח הליכים פליליים בסיום הפעילות ואיסוף הממצאים. בנוסף להליך הפלילי, מסתכנים העוברים על החוק בתביעות נזיקין. 
כל החיבורים הפיראטיים נותקו מהחשמל ובמקביל הוחלפו כ-100 מוני חשמל במונים חכמים שניתן לקרוא אותם ולשלוט על צריכת החשמל דרכם מרחוק. מדוברות המשטרה נמסר כי "הפעילות המבצעית תימשך ככל שידרש ושוטרי ולוחמי המחוז הדרומי ימשיכו בפעילות אכיפה". בפעילות לא נמצאו רק מקרים של גניבת חשמל פיראטית, אלא גם בז מצוי. העוף הועבר להמשך טיפול צוות גן חיות המדבריום בעיר באר-שבע

הפתעה במהלך הפעילות. בז מצוי. קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה