בארץ

"שכנות טובה": החל המבצע של משטרת ישראל נגד הפשיעה הבדואית בדרום

מבצע "שכנות טובה" כנגד הפשיעה הבדואית בדרום יצא לדרך: השוטרים עצרו מספר חשוד על אופנוע עם נשק, וכמו כן פעלו באירוע ירי ברהט ועצרו את היורה: "נפעל ביד קשה נגד כל פורע חוק במטרה למצות עמו את הדין, וזאת על מנת לחזק את תחושת ביטחון לתושבים הנורמטיביים באזור"
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
שוטרי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ממשיכים לפעול ביישובים ובפזורה הבדואית בפריסה רחבה והיערכות גבוהה על מנת להשליט סדר במקום ולהבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים וזאת במסגרת תכנית הפעולה המחוזית –  "שכנות טובה" שקבע מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, במאבק העיקש נגד תופעות הפשיעה בחברה הבדואית הנובעים מסכסוכים שונים, ובמטרה למנוע הסלמה ולסכל באופן ממוקד פעילות פלילית הפוגעת בשלום הציבור ולחזק את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי.
בפעילות יזומה שביצעו שוטרי תחנת רהט, במהלך סוף השבוע, נגד תופעות של בריונות בכביש המסכנות חיים, נעצר רוכב אופנוע לאחר שניסה להימלט מהשוטרים תוך שהוא נוסע בפראות ומסכן את משתמשי הדרך בעיר. בחיפוש שבוצע על גופו אותר אקדח עם כדור בקנה, מחסנית ותחמושת. החשוד, תושב העיר רהט בשנות ה 20 לחייו, שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נעצר לחקירה בתחנת רהט של מרחב הנגב והאופנוע נתפס לצרכי הליך חילוט.
 
בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע ירי בעיר רהט פעלו כוחות הנמשטרה לאיתור מקור הירי בשכונה 17 בעיר. במקום זוהו מספר חשודים שהחלו בבריחה ולאחר מרדף רגלי נעצר חשוד כשבחזקתו נשק מסוג M16  דרוך עם כדור בקנה, מחסנית ותחמושת. החשוד, תושב העיר בשנות ה 20 לחייו נעצר לחקירה בתחנת רהט.
ממשטרת ישראל נמסר כי "המחוז הדרומי של משטרת ישראל יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו במטרה למנוע אירועי ירי ואלימות ויפעל ביד קשה נגד כל פורע חוק במטרה למצות עמו את הדין, וזאת על מנת לחזק את תחושת ביטחון לתושבים הנורמטיביים באזור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה להחזיר את ה דרום לשפיות (ל"ת)
    דין 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור