מדדים ומחקרים

עדן גולן שוברת שיאים: כך עשתה מיליון בתוך כמה דקות

סמוך לשידור הביצוע של עדן גולן הערב בגמר האירוויזיון צפו 154 אלף מכשירים בשידור החי בפלטפורמות הדיגיטל של כאן. בגמר 2023 עמד השיא, בזמן שידור האירוויזיון, על 120 אלף מכשירים בו זמנית. הביצוע של עדן גולן חצה את רף מיליון הצפיות בעמוד האינסטגרם של האירוויזיון
מערכת ice |  2
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
עדן גולן מתפוצצת ושוברת את כל המחסומים. לאחר הביצוע המרהיב של נציגת ישראל לאירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, גם נשבר שיא צפייה בכאן דיגיטל, כאשר מאות אלפי ישראלים צפו בביצוע.
סמוך לשידור הביצוע של עדן גולן הערב בגמר האירוויזיון צפו 154 אלף מכשירים בשידור החי בפלטפורמות הדיגיטל של כאן (כאן BOX, אתר כאן ואפליקציית כאן). בגמר 2023 עמד השיא, בזמן שידור האירוויזיון, על 120 אלף מכשירים בו זמנית. כל הנתונים אינם כוללים את הצפייה בשידור החי בטלוויזיה שייפורסמו רק מחר בבוקר.

על פי דיווח של רן בוקר ב-YNET, הביצוע של עדן גולן חצה את רף מיליון הצפיות בעמוד האינסטגרם של האירוויזיון. הרחק מכל השאר ששרו עד עכשיו בפער של מאות אלפי צפיות והמספרים רק עולים.
אגב, יש לציין כי על פי דיווח נוסף של בוקר, יואב צפיר, במאי המשלחת הישראלית חושף: ״חלק מההחלטה לאשר לנו את השיר באירוויזיון - שהגרמנים התערבו לטובתנו״. כאשר השיר הראשון והמקורי של עדן גולן לפני 'הוריקן' לא אושר על ידי איגוד השידור האירופי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לעדן המדהימה, המוכשרת, והמהממת
    ?? נשים 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהביאה הרבה כבוד למדינת ישראל.
    סגור
  • אירוויזיון
    בוכצ'בסקי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמלא עירבו כאן פוליטיקה מלוכלכת אין שום ספק שהוריקן הייתה סוכה למקום הראשון בפער אדיר מהמקום השני תבדקו אפילו עכשיו מה קורה באירופה את איזה שיר משמיעים יותר
    סגור