קריירה ולימודים

הלו"ז המלא לגמר האירוויזיון? כך ייראה הערב הגורלי

עדן גולן שתהיה השיר השישי בתחרות הגמר, צפויה לעלות הערב לבמה בסביבות 22:30. פרסום התוצאות מהבית יתחיל באזור 1:00 פלוס מינוס. ישראל תהיה המדינה העשירית לחלק את הנקודות עם מאיה אלקולומברה שתהיה הנציגה של תאגיד השידור. ההכרזה על השיר הזוכה תגיע סביב 1:40 בערך
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום shutterstock, אינסטגרם/ eurovision)
תאגיד השידור הישראלי מודיע- גמר האירוויזיון ישודר הערב גם בשפה הערבית בערוץ מכאן 33 וברדיו מכאן, החל מהשעה 22:00.שידור חי בעברית ב - כאן 11, כאן BOX, כאן 88 וכאן תרבות.
וכך ייראה לוח הזמנים לאירוויזיון הלילה: עדן גולן שתהיה השיר השישי בתחרות הגמר, צפויה לעלות הערב לבמה בסביבות 22:30. פרסום התוצאות מהבית יתחיל באזור 1:00 פלוס מינוס. ישראל תהיה המדינה העשירית לחלק את הנקודות עם מאיה אלקולומברה שתהיה הנציגה של תאגיד השידור. ההכרזה על השיר הזוכה תגיע סביב 1:40 בערך.

4 שעות לתחילת האירוויזיון: עדן גולן שוב עולה קצת בהימורים ל-22% סיכויי זכייה באירוויזיון, כאשר מעליה קרואטיה עם  43%. המהמרים חוזים שעדן גולן תביא את מירב הקולות מהצופים בבית, אולם אצל השופטים היא תסיים חמישית.
גל גדות תומכת בעדן גולן בשיחת וידאו: ״את לא מבינה איזה עוצמות יש לך", השתיים ערכו שיחה בה השחקנית הישראלית המובילה בהוליווד חיזקה אותה לקראת הגמר ונתנה לה מילות עידוד חמות וכיצד להתמודד מול האנטישמיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה