תרבות ופנאי

עדן גולן חטפה בוז וירדה בדמעות מהבמה: "בסערת רגשות"

נציגת ישראל חטפה בוז וירדה בדמעות מהבמה: "וואו, אמאל'ה, שלום חבר'ה, זה היה מדהים, וואו, אני בסערת רגשות שזה נגמר, תצביעו 6 להוריקן, התמיכה שלכם מאוד חשובה לי ומרגשת אותי"
מערכת ice |  1
עדן גולן בחזרה ראשונה (צילום eurovision)
ממש רגע אחרי שעדן גולן סיימה את הופעת הגמר שלה וירדה מהבמה אחרי שביצעה את "הוריקן" וחטפה קריאות בוז במהלך החלק בעברית כצפוי, ממש כפי שהיה בחזרות הגנרליות ובחצי הגמר, אך הנציגה הישראלית עמדה בביצוע השיר בגבורה.
עדן גולן חטפה בוז וירדה בדמעות מהבמה: "וואו, אמאל'ה, שלום חבר'ה, זה היה מדהים, וואו, אני בסערת רגשות שזה נגמר, תצביעו 6 להוריקן, התמיכה שלכם מאוד חשובה לי ומרגשת אותי"

המשלחת שחיכתה לה מאחורי הקלעים אמרה לה: "עם ישראל חי, עשינו את זה ברמות חיים שלי", "איזו חייה רעה, מטורפת מטורפת", "חיים שלי זה היה מרגש ברמות, עם ישראל חי", כשגולן מתקשה להפסיק לבכות"
 
בתחילת השיר ניכר היה שגולן נרגשת, אך במהלך הביצוע הצליחה לתת הופעה מעולה בדומה לחצי הגמר. בסיום השיר הודתה גולן לקהל בהתרגשות רגע לפני שירדה מהבמה. תוצאות הגמר יתבהרו לאחר הצבעות חבר השופטים והקהל לקראת השעה 1:00 שעון ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד 10 שנים שוודים יקרים לא תדעו מה נפל עליכם ....
    אליעזר שרון 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן כן שודים נינוחים ..עוד 10 שנים שהחולירות האלה האילמיסטים יעשו מה שהם רוצים ויודעים בשודיה רק תזכרו שהם לא גורשו לשודיה על ידי ישראל ...שיהיה לכם בהצלחה
    סגור