משפט

תביעת הענק נחשפת: החברה מארה"ב נגד הסטארט-אפ הישראלי

חברת שירותי המשכנתאות האמריקנית לואן דיפו הגיעה תביעה נגד חברת התשלומים מליו. הסיבה: הסימן המסחרי של החברה - שלטענתה מופר על ידי החברה  שהוקמה על ידי מתן בר, אילן אטיאס וזיו פז. מהחברה נמסר: "תלונה זו חסרת בסיס, מתכוונים להגן בנחישות על זכויותינו"
מערכת ice | 
משבר בהייטק (צילום shutterstock)
לואן דיפו (loanDepot), חברת שירותי המשכנתאות האמריקנית, הגישה לפני שבועות ספורים תביעה בקליפורניה נגד הסטארט-אפ הישראלי מליו, העוסק בהעברת תשלומים כשהיא טוענת שהחברה הפרה במכוון את הסימן המסחרי שלה. התביעה עוסקת בסימן המסחרי שרשמה לואן דיפו על השם mello במרץ 2017.
על פי הדיווח של אופיר דור בדה מרקר, לואן דיפו, שקמה ב-2010 ונסחרת בבורסה בניו יורק לפי שווי של חצי מיליארד דולר, מבקשת צו מניעה נגד השימוש של מליו בסימן המסחרי, שלטענתה מפר את הסימן המסחרי שלה. מליו טרם הגישה כתב הגנה. בתגובה לתביעה נמסר מהחברה כי היא "סבורה כי תלונה זו חסרת בסיס ואנו מתכוונים להגן בנחישות על זכויותינו".
על פי הפרסום, לטענת לואן דיפו, ב-2019 נודע לה כי מליו מבקשת לרשום סימן מסחרי על השם melio בארה"ב. לואן ‏דיפו הגישה אז התנגדות לרישום הסימן המסחרי של מליו כיוון שהוא דומה מידי לשלה ולכן עלול לבלבל צרכנים. כמו כן טוענת לואן דיפו כי מליו החלה להשתמש בסימן מסחרי שהדמיון שלו מבחינת הסגנון לזה שלה ניכר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה