השוק

הסטארטאפ הישראלי מפטר עשרות עובדים: "זה יום קשה עבורנו"

הסטארטאפ הישראלי מליו, שעוסק בתשלומים לעסקים קטנים בארצות הברית,  הודיע כי הוא יוצא לגל קיצוצים נרחב במסגרתו הוא מפטר כ-7% מכוח העבודה, כאשר 40 מהם מישראל. המנכ"ל מתן בר: "נאלצים לקבל החלטה קשה אך מחויבת המציאות, ולצערי כתוצאה מהשינוי המבני גם להיפרד מעובדים"
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock)
הסטארטאפ הישראלי מליו, שעוסק בתשלומים לעסקים קטנים בארצות הברית והוקם למעשה בישראל, כאן יש לו שלוחה גדולה, הודיע כי הוא יוצא לגל קיצוצים נרחב במסגרתו החברה מפטרת כ-7% מכוח העבודה שלה, כאשר הפיטורים נוגעים גם בשלוחה של החברה בארץ, במסגרתם כ-40 עובדים יקבלו הודעה על סיום עבודתם. כך פורסם היום (שני) ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, החברה כבר זימנה כ-40 עובדים מהסניף בישראל לשימוע לפני פיטורים. לטענת החברה, העובדים שיפוטרו יהיו זכאים לחבילת פיצויים מוגדלת, סבסוד ליווי תהליך חיפוש עבודה מקצועי ואף תנאים משופרים לרכישת אופציות בחברה. בסניף של החברה בישראל עובדים כ-400 עובדים, כך שכ-10% מהם יפוטרו כעת.
מתן בר, מנכ״ל מליו, מסר ל"כלכליסט": "זה יום קשה עבורנו. צמיחה מואצת כפי שחווינו בשנים האחרונות מבורכת, אבל על אחריות ההנהלה לבחון בכל פעם מחדש האם המבנה הארגוני שעבד עד כה, ישרת אותנו היטב גם למטרותינו בעתיד. במקרה שלנו, אנו נאלצים לקבל החלטה קשה אך מחויבת המציאות, ולצערי כתוצאה מהשינוי המבני גם להיפרד מעובדים. יש לנו תוכניות לצמיחה מואצת בשנים הקרובות, אבל לא נוכל לממש אותן אם לא נתנהל באחריות לגבי מידת היעילות שלנו והפוקוס הארגוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה