משפט

הלם בנתב"ג: לא תאמינו מה מצאו בודקי המכס במזוודות של הנוסעים

בודקי המכס בנתב"ג סיכלו הברחת ענק של כ-23 ק"ג קטמין, שנמצאו בתוך מזוודות של שני נוסעים, אב ובנו מרמלה. כעת, כתב אישום הוגש נגד האב, יחד עם בקשה להארכת מעצר
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
לפני כשבועיים התקבל במשטרת מרחב נתב"ג דיווח על כך שבודקי המכס באולם הנוסעים סיכלו ניסיון הברחה של עשרות ק״ג קטמין בשתי מזוודות ע"י נוסעים שהגיעו ארצה בטיסה מאמסטרדם. 
הנוסעים הועברו לחקירה במשטרת מרחב נתב"ג, שם היו בהלם מהתפיסה המטורפת. החומרים שנתפסו הועברו לבדיקה במעבדת הסמים של משטרת ישראל ונמצא כי אכן מדובר בסם מסוג קטמין במשקל של כ-23 ק"ג נטו. 
הבוקר (שלישי), בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה הצהרת התובע נגד תושב רמלה, בשנות ה-50 לחייו, יחד עם בקשה להארכת מעצרו לשם הגשת כתב אישום נגדו  בימים הקרובים.
כזכור, התפיסה המטורפת החלה כאשר השניים, אב ובנו תושבי רמלה, העלו את חשדם של בודקי המכס בעת שעברו במסלול הירוק באולם הנוסעים ובעקבות כך הופנו לשיקוף כבודתם.
לאחר שעלה חשד כי מדובר בהברחת סמים, הועברו החשודים לטיפול יס״מ מכס נתב״ג ובבדיקת כבודתם אכן אותרו כ-23 ק״ג קטמין שהוסלקו בבטן המזוודות. בעקבות הממצאים הועברו השניים להמשך טיפול ביחידת החקירות של מרחב נתב״ג במשטרת ישראל, וכעת כאמור הוגש נגד אחד מהם כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה