משפט

פנייה דחופה ליריב לוין: להקים בית דין לעבודה באשדוד

יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין פנה במכתב לשר המשפטים ובכירי המערכת בדרישה להקים בית דין איזורי לעבודה באשדוד. לדבריו, מהלך שכזה עשוי להקל באופן משמעותי על ציבור עורכי הדין בדרום. עו"ד אלעד דנוך: "כמחוז בעל השטח הגאוגרפי הגדול ביותר בישראל, הגיעה העת להקים בית דין באשדוד, שיקל על ציבור עורכי הדין והמתדיינים"
מערכת ice | 
עו''ד אלעד דנוך (צילום אוהד שביט)
יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין עו"ד אלעד דנוך פנה היום (שני) במכתב לשר המשפטים ובכירי מערכת המשפט, ביניהם מ"מ נשיא בית המשפט העליון, השופט עוזי פוגלמן, נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, ורדה וירט ליבנה ומנהל בתי המשפט, השופט צחי עוזיאל, בדרישה דחופה להקים בית דין איזורי לעבודה באשדוד.
עו"ד דנוך כותב כי פנייתו בנושא נובעת ממצוקה אמיתית של מאות עורכות ועורכי דין, ורבבות בעלי דין, מאזור אשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי והסביבה שנדרשים להגיע לדיונים בבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, המרוחק משמעותית ממקום עסקיהם ומגוריהם.
"כמחוז בעל השטח הגאוגרפי הגדול ביותר בישראל, אני סבור כי הגיעה העת, נוכח הגידול המשמעותי באוכלוסיית התושבים בדרום בכלל, ובערים אשדוד ואשקלון בפרט, להקים בית דין איזורי לעבודה באשדוד", מדגיש עו"ד דנוך. לדבריו, מהלך שכזה עשוי להקל באופן משמעותי על ציבור עורכי הדין בדרום העוסקים בתחום.
דנוך הוסיף כי המהלך יוכל לצמצם נסיעות יומיות לבית הדין המרוחק, ובימים של חירום, גם להימנע מסכנה הכרוכה בתנועה בכביש משך זמן כה ממושך. "אין לי ספק כי הקמת בית הדין באשדוד תקל הן על ציבור עורכי הדין והן על המתדיינים, תייעל את עבודת בית הדין, את עבודת עורכי הדין ואת השירות הניתן ללקוחות", סיכם עו"ד דנוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה