משפט

בסך חצי מיליון שקל: יקבי כרמל תובעת את יקב טפרברג - זו הסיבה

יקבי כרמל נגד יקב טפרברג: החברה לייצור יין תובעת את המתחרה ואת הבעלים מרדכי טפרברג, בשל הטענה כי זו הפרה את ההסכם שחתמה עם סבו של הנתבע בשנת 1925. יקבי כרמל טוענת כי יקב טפרברג מוכרת את בקבוקי היין הנושאים את איור המרגלים באירופה ובארה"ב, זאת בניגוד להסכם שנחתם בשנת 1925

מערכת ice | 
משפט (צילום vecteezy, shutterstock)
יקבי כרמל, החברה לייצור יין המפעילה מספר יקבים בישראל אשר בראשה עומד המנכ"ל נדב ארנס, החלה בהליך משפטי נגד המתחרה יקב טפרברג והבעלים מרדכי טפרברג וזאת בשל הטענה כי האחרונה הפרה את ההסכם שנעשה אי אז בשנת 1925.
יקבי כרמל מציינת כי על אף שבאותה שנה החברה חתמה על הסכם עם סבו של הנתבע (אברהם טפרברג ז"ל) אשר במהלכו השניים הסדירו את נושא שימוש דמות המרגלים המופיעה על גבי בקבוקי היין, החברה הנתבעת הפרה את תנאי ההסכם. 
בעקבות אותה טענה כי חברת טפרברג הפרה את תנאי ההסכם, יקב כרמל החלה בתביעה נגדה. בכתב התביעה זו מציינת כי בהסכם שנחתם אי אז בשנת 1925, הצדדים הסכימו כי טפרברג תוכל להשתמש באיור של דמויות המרגלים שהופיעו על היינות שלה בתנאי שתבצע באיור המקורי שינוי עיצובי ובתנאי כי אותם בקבוקי היין ימכרו בגבולות ישראל, סוריה ומצרים בלבד.
בכתב התביעה, יקבי כרמל טוענת כי יקבי טפרברג הפרה את ההסכם כיוון שבקבוקי היין הנושאים את דמות המרגלים, נמכרים גם באנגליה, צרפת, הולנד, גרמניה, קנדה ובארה"ב. 
בעקבות כך, הוגשה תביעה נגד יקבי טפרברג 1870 והבעלים מרדכי טפרברג. התביעה הוגשה לבית המשפט השלום בירושלים על סך חצי מיליון שקל על ידי אגודת הכורמים הקואופרטיבית של יקבי ראשון לציון וזיכרון יעקב (יקבי כרמל). בכתב התביעה, ציינה יקבי כרמל: "אין כל ספק כי התנהלות זו מהווה הפרה של ההסכם בין הצדדים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה