משפט

יאיר נתניהו הסתבך - וכעת ישלם: מה גזר עליו בית המשפט?

לאחר שנתבע על ידי העיתונאי יוסי קליין בטענה, בית המשפט הורה ליאיר נתניהו לשלם סכום בסך 20 אלף שקל כערבות להוצאות המשפט של קליין, מאחר ואין לו נכסים בישראל והוא אינו מתגורר בה
מערכת ice |  3
יאיר נתניהו (צילום shutterstock, באדיבות המצלם)
בנו של רה"מ, יאיר נתניהו, יאלץ להפקיד בקופת בית המשפט סכום בסך 20 אלף שקל בעקבות פסיקת בית משפט השלום בתל אביב יפו. הסיבה לכך היא ברקע התביעה שהגיש העיתונאי יוסי קליין כנגדו. הסכום אותו ישלם נתניהו הוא למעשה ערבות להוצאות המשפט שלו, ושופט בית המשפט רונן אילן נעתר לבקשתו.
הרקע לתביעה הוא בשל ציוץ ששיתף נתניהו, ובו טען כי "קליין כתב בטורו שבעיתון כי המפגינים נגד המהפכה המשפטית חזרו הביתה בתחושה קשה כי דם לא נשפך", על אף שבפועל כתב "המפגינים הלכו הביתה בתחושה קשה, אבל גם בסוג של הקלה. דם לא נשפך". לאחר הגשת התביעה, קליין ביקש לחייב את הצד השלישי בהוצאות המשפט.
הסיבה להנחייה של השופט אילן, היא משום שנתניהו לא מתגורר בישראל וכי כלל אין לו מקורות הכנסה או נכסים כאן. "התביעה מתבססת על הטענה לפרסום של נתניהו ובו שיתוף פרסום קודם של העיתונאי, פרסום אשר לפי קליין היה הוצאת לשון הרע כלפיו. ההודעה לצד ג' מתבססת על הטענה שאם הפרסום המקורי היה בגדר לשון הרע, אזי אחראי המפרסם, גם כלפי מי ששיתף, או בצע פרסום חוזר, של הפרסום המקורי", נכתב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נתניהו
    אני 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לשנות את השם ל קחיהו
    סגור
  • 2.
    נתניהו
    הנרי 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס נמאס
    סגור
  • 1.
    ככה זה שילד חרטטן קשה הבנה (ל"ת)
    יהורם 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור