משפט

מתי כספי בתביעת ענק: מי נדרש לשלם רבע מיליון שקל?

היוצר תובע את חבר מועצת העיר נתניה אבי סלמה, שגם הוא ניסה את מזלו בבחירות המקומיות בנתניה, אך בתום קרב עיקש וצמוד הפסיד למרים פיינברג ראשת העיר מזה 30 שנה שתשאר בתפקיד גם בשנים הקרובות
מערכת ice |  2
מתי כספי (צילום פייסבוק מתי כספי העמוד הרשמי)
הזמרים בישראל עולים להתקפה והפוליטיקאים ברשויות המקומיות על הכוונת. אחרי שהוגש מכתב תביעה מצד אייל גולן לראש עיריית עכו לאחר שהשתמש בלהיט 'עיר נמל' ללא אישורים לקמפיין הבחירות לרשויות המקומיות, כעת יוצא מתי כספי למלחמה.
היוצר הוותיק, על פי פרסום של TMI, תובע את חבר מועצת העיר נתניה אבי סלמה, שגם הוא ניסה את מזלו בבחירות המקומיות בנתניה, אך בתום קרב עיקש וצמוד הפסיד למרים פיינברג ראשת העיר מזה 30 שנה שתשאר בתפקיד גם בשנים הקרובות. 

עורך הדין עמית הורביץ שמייצג את כספי, כתב במכתב שנשלח לאבי סלמה כי הוא לכאורה עשה שימוש לא חוקי בשיר האלמותי "סיבה טובה" עבור קמפיין הבחירות שלו לנתניה, והוסיף את המילים "אבי סלמה - הנה זה בא", לשיר המקורי שהוא יצירה מוגנת אך לא טרח לקבל אישור.
עו"ד של כספי מסר: "התובע הוא יוצר מוערך ומוכר מאוד אשר יצירותיו ולחניו הפכו לנכסי צאן ברזל וחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו. שימוש ביצירה מוסיקלית דורש רישיון והסדרת השימוש יעשה אך ורק בהסכמה מראש בכתב של היוצר. למרבה הצער הנתבע עשה ביצירה שימוש ללא אישור במסגרת קמפיין הבחירות שלו. מקווים שהמועמד הנכבד יפעל לסיים את המחלוקת המשפטית בהקדם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי כספי
    אבי 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילך לקפלן וירוויח כל הפגנה
    סגור
  • 1.
    תביעה של מרחף ורודף בצע חברי בושה (ל"ת)
    מנ 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור