בריאות

מתי כספי פרץ בבכי בהופעה - לא תאמינו איך הקהל הגיב

מתי כספי הקדיש ליצחק קלפטר את השיר "צליל מכוון" בהופעה אך לא הצליח לעצור את עצמו ופרץ בבכי כשבשלב מסוים אף ירד אל מאחורי הקלעים. הקהל לא נשאר אדיש והמשיך לשיר בקולי קלות. לאחר מכן כספי הודה: "הידיעה הזאת פשוט כילתה אותי"
מערכת ice |  3
מתי כספי (צילום פייסבוק מתי כספי העמוד הרשמי)
יצחק קלפטר, אחד הזמרים הוותיקים והמוערכים בישראל, הלך אתמול (חמישי) לעולמו אחרי התמודדות עם מחלה קשה. אמני ישראל לא נשארו אדישים נוכח הבשורה המרה, והקדישו לקלפטר שירים בהופעות שעשו.
אחד מהם הוא מתי כספי, שהופיע במועדון הגריי במודיעין וביצע בהפתעה, ללא שום שיח מקדים עם הקהל, את השיר הכה מזוהה עם קלפטר, "צליל מכוון". בשלב מסוים, כספי פרץ בבכי ולא יכול היה להמשיך לשיר את השיר. ברגע ספונטמי ומרגש להפליא - כל הקהל המשיך את כספי ושר את השיר בקולי קולות במקומו של הזמר שפשוט לא יכול היה להוציא את המילים.
בשלב מסוים כספי אף הלך אל מאחורי הקלעים ולא היה מסוגל לחזור. בהמשך, הוא אמר לבאי ההופעה על מותו של קלפטר האהוב: "הידיעה הזאת פשוט כילתה אותי". אגב, טקס האשכבה ליצחק קלפטר יתקיים ביום ראשון בתאטרון הבימה: ארונו של קלפטר יוצב במתחם התאטרון והקרובים והמשפחה יוזמנו לחלוק לו כבוד אחרון. בשעה 12:45 הארון ייצא בדרכו לבית העלמין האזרחי בראשל"צ לטקס הלוויה. בין הנואמים בטקס: ראש עיריית תל-אביב חולדאי, שר הביטחון בני גנץ ומנכ"ל תאטרון הבימה נועם סמל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזר לארץ? (ל"ת)
    יופי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא שייך לכלום ולא עושה כלום רק נדחף
    מה קשור בני גנץ 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיעסוק בביטחון ויפסיק לריב עם לפיד מי יקיר היפים והנכונים. גנץ בטוח לא
    סגור
  • 1.
    עצוב וכואב על מוטו של קלפטר.
    מכלוף 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוות בכלל, זה מקרה עצוב. מותו של קלפטר - אייקון לאומי מעצים את הכאב ביותר לבבות. קלפטר ראוי לכל הכבוד. רק מתמיה - מה שר הביטחון אמור לשאת דברים בטקס האשכבה. ממות של קלפר, לא אמורים לגזור קופון פוליטי. יהי זכרו ברוך. אמן.
    סגור