משפט

כוכב הריאליטי ממשיך להסתבך: פרטים חדשים על פרשת האונס

מעצרו של הכוכב בן ה-30 היא שבשלב זה ישנן ראיות לכאורה שקושרות אותו לחשדות נגדו ולמעשים המיוחסים לו. המתלוננת אף סיפרה בחקירה: "הוא כלא אותי בחדר בבית של ההורים שלו. הוא אנס אותי בכוח. איים עליי בסכין שאם אברח הוא ידקור אותי"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pexels, shutterstock)
הפרשייה הסבוכה במרכז עומד זמר כוכב ריאליטי נמשכת. השבוע, בית משפט השלום האריך בארבעה ימים את מעצרו של הידוען, זאת בחשד כי אנס אישה בבית הוריו והשתמש לכאורה באלימות, כלא ותקף אותה לכאורה באמצעות סכין ואגרופים.
על פי שמעון איפרגן במאקו, הנימוק להארכת מעצרו היא שבשלב זה ישנן ראיות לכאורה שקושרות אותו לחשדות נגדו ולמעשים המיוחסים לו. המתלוננת אף סיפרה בחקירה: "הוא כלא אותי בחדר בבית של ההורים שלו. הוא אנס אותי בכוח. איים עליי בסכין שאם אברח הוא ידקור אותי. הוא יודע את האמת והוא משקר. אין לי שום סיבה לשקר. אם הוא לא אנס אותי אז למה הוא פצע אותי בסכין? למה הוא נעל את דלת החדר ולא נתן לי לצאת? הוא מנע ממני כל גישה לטלפון שלי כדי לא אוכל להזעיק עזרה"
כזכור, ביום רביעי האחרון בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של החשוד ביומיים וכן צו איסור פרסום הוטל על פרטיו המזהים של אותו אמן מוכר, שמבחינתו לפחות מכחיש בחקירתו כל קשר אל החשדות המיוחסים נגדו וטוען כי מדובר בעלילה מרושעת נגדו.
לדבריו של הזמר, אותה צעירה דווקא קיימה איתו יחסי מין בהסכמה מלאה, אך הוא חושב שייתכן ונלחצה מכך שבעלה גילה היכן היא נמצאת ואיתר את מקומה ולכן בחרה להאשימו לכאורה באונס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה