משפט

טלטלה בעולם הבידור: זמר וכוכב ריאליטי חשוד באונס צעירה

הוארך מעצרו של החשוד כבן 30 ביומיים וכן הוטל צו איסור פרסום על פרטיו המזהים של אותו אמן מוכר, שמבחינתו לפחות מכחיש בחקירתו כל קשר אל החשדות המיוחסים נגדו וטוען כי מדובר בעלילה מרושעת נגדו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pexels, shutterstock)
אירוע מטלטל במיוחד קורה בעולם הבידור, כאשר שוטרי תחנת משטרת חדרה הגיעו לעצור זמר שזכור גם ככוכב תכנית ריאליטי לשעבר, בשנות ה–30 לחייו. על פי TMI החשד שעומד נגדו הוא שבמהלך בילוי עם צעירה שהכיר, הוא לכאורה כלא, תקף ואנס אותה.
על פי הפרסום, בית משפט השלום בחדרה האריך הבוקר [רביעי] את מעצרו של החשוד ביומיים וכן צו איסור פרסום הוטל על פרטיו המזהים של אותו אמן מוכר, שמבחינתו לפחות מכחיש בחקירתו כל קשר אל החשדות המיוחסים נגדו וטוען כי מדובר בעלילה מרושעת נגדו.

ב-TMI פורסם כי לדבריו של הזמר, אותה צעירה דווקא קיימה איתו יחסי מין בהסכמה מלאה, אך הוא חושב שייתכן ונלחצה מכך שבעלה גילה היכן היא נמצאת ואיתר את מקומה ולכן בחרה להאשימו לכאורה באונס.
במשטרת חדרה עדיין חוקרים בשעה זו את תלונתה של הצעירה, אך בודקים את גרסתו של הזמר וכוכב הריאליטי ומצליבים אותה עם העובדות שבפניהם. פורסם כי, מעצרו הוארך כדי להשלים את החקירה והוטל צו איסור פרסום על שמו עד שיאושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה