משפט

כוכב הריאליטי זמם לחטוף ולרצוח את מנחת תוכנית הבוקר

ימים לא פשוטים עוברים על מנחת הטלוויזיה הוותיקה הולי ווילובי. השבוע המשטרה עצרה חשוד שאיים לחטוף ולרצוח את המנחה, אם כי לא ברור למה ואיך. היום הוא חטף כתב אישום
מערכת ice | 
מעצר (צילום freepik)
כזה עוד לא שמענו. כוכב לשעבר בתוכנית "לרדת בגדול" בבריטניה נעצר השבוע בחשד שתכנן לחטוף ולרצוח את מגישת תוכנית הבוקר הוותיקה, הולי ווילובי. היום החשוד, גווין פלאמב (36), הוא בפני שופט וחטף כתב אישום.
כאמור, פלאמב הופיע בשנת 2018 בתוכנית הריאליטי "לרדת בגדול" שמופקת בידי ה-BBC, וזאת בגין העובדה ששקל באותה עת לא פחות מ-222 קילוגרם. בעבר הוא עבד בתור עוזר מטבח בסניף של פיצה האט, אך נאלץ לפרוש מעבודתו כי משקלו לא אפשר לו לצאת מהבית. לטענתו הוא לא עזב את ביתו במשך ארבע שנים מ-2014, שבמהלכן המשיך לזלול מזון מהיר וכמויות עצומות של קוקה קולה.
כאשר עלו השבוע לראשונה החשדות על פגיעה במנחת התוכנית ווילובי (42) היא נדרשה להיעדר מהשידורים, ועד כה שוטרי הסקוטלנד יארד מקיפים ושומרים על הבית שבו היא גרה עם בעלה ושלושת ילדיהם. 
בעת זו לא ידוע כיצד המשטרה עלתה על הכוונות של פלאמב לפגוע בווילובי ואם מישהו עלה עליו במקרה, אך הרשויות חשפו כי בביתו ובמכשיר הטלפון שלו נמצאו עדויות לכך שהוא תכנן לגרום לה לזנק רציני, אם כי לא ברור למה ואיך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה