משפט

מחריד: ילדה בת 5 נאנסה ונרצחה על ידי חסר בית

ילדה בת 5 מקנזס נאנסה ונרצחה על ידי חסר בית, זאת לאחר שאמה סילקה אותה מהבית
מערכת ice |  1
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מחריד: ילדה בת 5 מקנזס סיטי שבארצות הברית נאנסה על ידי חסרי בית ולאחר מכן נרצחה, במקרה מזעזע במיוחד שמזכיר סצנות מימי הביניים. הרצח המזוויע אירע ביער בסמוך לקנזס, שם חיים חסרי הבית.
על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", מדובר בילדה בת 5 בשם זואי פליקס, שנמצאה בתחילת השבוע בתחנת דלק עם פציעות קשות כשהיא במצב קשה. על פי המשטרה, היא פונתה משם לבית החולים, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. 
אז איך למעשה היא הגיעה לשם לבדה? על פי המשטרה, זואי פליקס נזרקה על ידי אמה מביתה, יחד עם עוד בני משפחה נוספים. צעיר בן 25 בשם מייקל צ'רי, נעצר יום אחרי המקרה והואשם ברצח ואונס של קורבן מתחת לגיל 14. הוא הוחזק בערבות על סך של 2 מיליון דולר.
על פי דיווחים שהגיעו מהשכנים שנחקרו בנושא, הם טענו כי החשוד ברצח ובאונס גר למשך תקופה מסוימת יחד עם זואי, אביה ואמה. עוד טענו השכנים כי אם המשפחה זרקה את כולם מהבית, כולל את זואי הקטנה, ואלה נאלצו לגור במחנה באזור היער, במרחק של כקילומטר מהבית.
על פי השכנים, היא לא למדה בבית ספר והיו לה חיים שונים כשהיא התרוצצה רוב היום מחוץ לבית וללא השגחה. חברי הקהילה עבדו יחד כדי לעזור לזואי כאשר דאגו לה לאוכל, בגדים ומקלחות. החשוד נלקח למעצר ומחכה לגזר הדין שלו, כאשר הוא צפוי לעמוד בפני מאסר עולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה קרה וקורה בישראל
    מוות 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודים, ערבים ויוצאי בריה"מ אתם פה בישראל אונסים ורוצחים ילדות ונערות ברמת פס יצור ומסקרים מקרה אחד בארה"ב, כאילו זר לכם ומזועזעים
    סגור