בארץ

המשטרה חוקרת: עבירות מין והצלפות - מה קרה בדירה התמימה בתל אביב?

המשטרה חוקרת פרשיית עבירות מין חמורה שביצעו, ע"פ החשד, לפחות 10 גברים בדירה בתל אביב שכונתה "המכללה". הגברים פיתו בחורות שהגיעו למועדון ה-BDSM "הטאבו", והובילו אותן לבצע מעשים בניגוד לרצונן
מערכת ice |  5
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשטרה מנהלת בימים אלו חקירה לילית כנגד חבורת גברים העומדת בראשה של פרשיית עבירות מין חמורות שבוצעו בדירה תל אביבית שכונתה "המכללה". על פי העדויות שנאספו, חברי הקבוצה פיתו נשים צעירות שהגיעו למועדון ה-BDSM "הטאבו" והביאו אותן לאותה הדירה, שם הם נירמלו פגיעות מיניות חמורות וניצלו את תמימותן של הנשים. מדובר במעורבות של לפחות 10 חשודים, בהם גיא שמואל, שלום בוהארון ועוד.
כפי שפורסם בוואלה, לפני כשנתיים וחצי, מיכל (שם בדוי) הגיעה לאותו מועדון תל אביבי, ומצאה עצמה לאחר מכן ב"מכללה". באותה הדירה היא נאלצה להתמודד עם מצבים מיניים לא נעימים, כדוגמת אדם זר שצפה בה בעת שקיימה יחסי מין עם אדם אחר. העדויות המטלטלות נחשפו לפני כשנה בתוכנית התחקירים "עובדה", ובמשטרת ישראל הוחלט להטיל צו סגירה על המועדון "הטאבו".
 
במקביל לסגירת המועדון, החוקרים המשטרתיים פתחו בחקירה נגד הפעילות באותה הדירה. נשים רבות מסרו את עדותן למשטרה, כאשר עלו עדויות על הצלפות, תקיפות מיניות לעיני רבים ואף שימוש בחשמל. עורכות הדין גליה שמילוביץ ואושרה קירמה, המייצגות חלק מהמתלוננות בפרשה, מסרו: "אנו מקוות שמשטרת ישראל והפרקליטות יבצעו את עבודתן ויביאו להעמדתם לדין של כל המעורבים במנגנון הניצול המיני בפרשת 'המכללה', שאיפשר ביצוע עבירות מין חמורות בלקוחות שלנו".
עוד הן הוסיפו: "מנגנון הניצול שיצרו המעורבים סביב מעמדם וכוחם בקהילת ה-BDSM וסביב מועדון הטאבו התבסס במשך שנים על ניצול נשים צעירות תוך שהמעורבים מטשטשים ומוחקים את כללי ההתנהגות הקבועים והמהווים קו אדום בעולם ה-BDSM, על מנת לבצע באותן נשים עבירות מין מהחמורות בספר החוקים. עתה משהוסר צו איסור הפרסום על חקירת הפרשה לא מן הנמנע כי נפגעות נוספות יאזרו אומץ ויפנו להגשת תלונות במשטרה".
מטעם ניסן גבני, שלום בוהארון וגיא שמואל טרם נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לסגור
    א 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסגור את כל מקומות הפריצות למיניהם מועדונים בתי בושת וכ"ו ולתת עונשים חמורים.
    סגור
  • 2.
    למה?
    י. 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק שלוחים מעורבים בדברים כאלה...
    סגור
  • שאלה
    מישה 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מה ?
    סגור
  • 1.
    ישראל הופכת להיות מדינת עברנים
    ויו 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין חוק ואין סדר עם בראשמעומד עבריין פושע כהניסט בן דביר הכל מותר לפושעים יהודים אם היו מוסלמים היו מתים מזמן. מדינת פשע בושה ממדינת ציונית עםצדק חברתי וקידמה ודמוקרטיה נאורה. החרדים והפושעים ממלאים את בתי המשפט. בן גוריון מתהפך בקבר
    סגור
  • הצחקת אותי
    התותח 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדינת ישראל היא מדינת עבריינים ומושחתים מאז שביבי בשלטון.....
    סגור