משפט

דונלד טראמפ תובע את ABC: "הצהרות שקריות וזדוניות"

דונלד טראמפ תובע את חדשות ABC ואת גו'רג' סטפנופולוס על לשון הרע בגלל ראיון עם ניצולת אונס, תומכת טראמפ

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הגיש תביעה נוספת נגד כלי התקשורת השבוע (שני), כשהאשים את חדשות ABC וג'ורג' סטפנופולוס בהשמצה על רקע הצהרות שהעלה בראיון עם מייס.
בראיון ל"השבוע", לחץ סטפנופולוס על הנציגה הרפובליקנית ננסי מייס, ניצולת אונס, על תמיכתה בטראמפ לאחר שחבר המושבעים מצא שהנשיא לשעבר התעלל מינית בסופרת א. ג'ין קרול ב-1996 והעניק לה 88 מיליון דולר על פגיעה והשמצה. סטפנופולוס טען מספר פעמים בראיון עם מייס שטראמפ אנס את קרול.
"שופטים מצאו את טראמפ אשם באונס ועל השמצת הקורבן, איך את מיישרת את התמיכה שלך בטראמפ עם העדות שהצגנו זה עתה?" שאל סטפנופולוס את מייס.
מייס לא נשארה חייבת וענתה: "זה רק תיק אזרחי, זה לא היה תיק פלילי זה אחד" והמשיכה: "שתיים, אני חיה עם הבושה על מה שעברתי ואתה שואל אותי שאלה לגבי הבחירות הפוליטיות שלי לבייש אותי כקורבן לאונס".
בעוד שחבר המושבעים הפדרלי במנהטן מצא שנה שעברה את טראמפ אשם בהתעללות מינית בקרול, זה היה מספיק כדי להטיל עליו את האחריות לפגיעה המינית. למרות זאת, חבר המושבעים לא מצא שהיא הוכיחה שהוא אנס אותה.
"אכן פסק הדין של חבר המושבעים קבע כי טראמפ אנס אותה, אם כי לא עשה זאת עם איבר מינו. לפיכך, זה מבסס נגדו את האמת על ההאשמות על האונס של גב' קרול", כתב השופט לואיס קפלן על המקרה.
התביעה של טראמפ, שהוגשה לבית המשפט הפדרלי במחוז הדרומי של פלורידה, טוענת כי הצהרותיו של סטפנופולוס היו "שקריות, מכוונות, זדוניות ונועדו לגרום נזק". נציגי החדשות של ABC בחרו שלא להגיב.
כזכור, לנשיא לשעבר יש היסטוריה ארוכה של הגשת תביעות נגד התקשורת החדשותית. רק לאחרונה הוא נאלץ לשלם כמעט 400 אלף דולר שכר טרחה לעורך דינו על תביעה שלו נגד ה"ניו יורק טיימס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה