משפט

"בסכין עם להב של כ-13 ס"מ": כתב אישום מזעזע וחריג במיוחד

כתב אישום חריג הוגש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, אודות רצח של אישה בת 73 במיטתה, בדקירות סכין גדולה בעלת להב של 13 ס"מ לפחות. כתב האישום הוגש נגד בן זוגה בן ה-83, אשר ייבדק על ידי פסיכיאטר במסגרת מעצרו
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כתב אישום הוגש היום (חמישי) על ידי הפרקליטות, לבית המשפט המחוזי תל אביב-יפו נגד תושב בת ים בן 83. וזאת בגין אירוע האלימות המחריד, בו על האישום הוא רצח את בת זוגו בת ה-73, באמצעות דקירות סכין.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרדית שיבאן פרקל מפרקליטות מחוז תל אביב, בתאריך 21.2.24 לקראת חצות, דקר הנאשם את בת זוגו במיטתה מספר דקירות במקומות שונים, תוך שימוש בסכין בעלת להב של כ-13 ס"מ לפחות.
עוד עולה מכתב האישום כי המנוחה ניסתה להתגונן, אולם הנאשם לא חדל ממעשיו, המשיך ודקר אותה. המנוחה הספיקה להתקשר לבנה ואמרה כי "אבא דקר אותי", והבן הזעיק את המשטרה. עם הגעת כוחות משטרה והצלה לדירה, בוצעו פעולות החייאה במנוחה עד שנקבע מותה במקום. 

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת רצח והפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, הורתה הפרקליטות על בדיקתו המעמיקה של הנאשם על ידי הפסיכיאטר המחוזי במסגרת מעצרו לצורך בחינת מסוגלותו לעמוד לדין ובחינת כשירותו הנפשית בעת ביצוע המעשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה