משפט

הורשע בבעילה אסורה בהסכמה ומעשי סדום וירצה ארבע שנות מאסר בלבד

ליאור בן שלוש, מורה, מנצח ומנהל תזמורות מהוד השרון, הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון שהיה על דעתן ובהסכמתן של כלל המתלוננות, בדבר  העונש שנגזר על המאסר על בעילת קטינות, מעשי סדום ומעשים מגונים בתלמידות

מערכת ice | 
התעללות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית משפט השלום בכפר סבא גזר על המורה למוזיקה ליאור בן שלוש (48) מהוד השרון ארבע שנות מאסר בפועל, שנה מאסר על תנאי ופיצוי בסך 200 אלף שקלים לקורבנות. בכתב האישום נטען בין היתר כי בן שלוש היה לוקח את תלמידותיו ברכב לחוף סידני עלי בהרצליה, שם ביצע בהן את המעשים האסורים.
בן שלוש הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בריבוי עבירות של מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות, תלות, חינוך והשגחה ריבוי עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, ריבוי עבירות של מעשה סדום תוך ניצול יחסי תלות, מרות חינוך והשגחה. יש לציין כי ההסדר היה על דעת ובהסכמת כל המתלוננות.
השופט אביב שרון אמר במעמד גזר הדין: "כאב לי על הפגיעה החמורה שהסב הנאשם, על שניצל את תמימותן לצורך סיפוק יצריו המיניים האפלים, על שניצל את האמון שנתנו לו כמורה ובמקום לשמש כמורה דרך וכמנטור מקצועי, חילל את גופן ופגע בכבודן".
עו"ד רוני אלוני סדובניק שייצגה את הקורבנות מסרה: "המורה ליאור בן שלוש לעונש מצחיק של 4 שנות מאסר על ריסוק נפשן של 6 תלמידות. מזה ינכו לו בוודאי שליש מנהלי ועוד שליש על התנהגות טובה והוא ישוב לפגוע בילדות מהר מאד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה