משפט

עדן בן זקן בסכנה? רימון התפוצץ בסמוך לביתה של הזמרת

בבניין בו מתגוררת הזמרת מהמוכרות בישראל, יחד עם בני משפחתה, הופתעו מאוד מקול הפיצוץ שהרעיד את הבניין השליו. לא היו נפגעים בנפש באירוע, אך נגרם נזק לא מבוטל למבנה
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
עולם הפשע ממשיך להטיל את אימתו, לא רק על אנשי עסקים, אלא גם על דמויות מפתח בעולם הבידור. על פי פרסום במאקו, כוחות כיבוי והצלה ושוטרים ממרחב השפלה הוקפצו סביב 4:00 לפנות בוקר(בין שלישי לרביעי) לבניין יוקרתי ברחוב השייטת בראשון לציון בשל התפוצצות של רימון שהונח וגרם לבהלה גדולה.
על פי הפרסום, בבניין בו מתגוררת הזמרת הישראלית, מהמוכרות בישראל, עדן בן זקן יחד עם בני משפחתה, בעלה שוקי וילדיהם הקטנים, הופתעו מאוד מקול הפיצוץ שהרעיד את הבניין השליו. לא היו נפגעים בנפש באירוע, אך נגרם נזק לא מבוטל למבנה.
על פי הדיווח במאקו, השרידים של הרימון אותרו לאחר סריקות בזירת הפיצוץ, ועל פי ההערכות הרקע הוא סכסוך פלילי בין גורמים מוכרים למשטרה. בשל העובדה שהרימון גם אותר בסמוך לדלת ביתה, נפתחה חקירה מידית על ידי כוחות המשטרה.
בהודעת המשטרה הוסבר: "חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה