תקשורת ומדיה

לא רק זמרת: דואה ליפה פוצחת בקריירת משחק - זה הסרט בו תשחק

הזמרת דואה ליפה תככב בקומדיית האקשן הרומנטית "ארגייל" של הבמאי מתיו ווהן. ליהוקה, נועד לטובת יחסי ציבור וקידום הסרט במדיות השונות, רק שבישראל הנושא קצת רגיש וכידוע ליפה לא כ"כ אהובה בימים אלו. לכן, כדי לא להפסיד צופים, החליטו בטריילר הישראלי להמעיט את הפוקוס על הזמרת 

מערכת ice | 
דואה ליפה (צילום אינסטגרם)
"ארגייל" - מותחן ריגול בריטי-אמריקאי חדש המופץ בימים אלו בישראל. הסרט המגולל את סיפורה של סופרת מותחנים מפורסמת שמוצאת את עצמה במנוס על חייה כשמתברר שכל מה שכתבה בספרה האחרון, מתגשם.
הסרט מתהדר בקאסט מפואר של כוכבים הוליוודיים הכוללים את הנרי קאוויל, סמואל ל. ג'קסון, ג'ון סינה, בריאן קרנסטון ועוד. בין הרשימה המרשימה, נמצאת גם הזמרת דואה ליפה אשר זהו תפקידה הראשון על מסכי הקולנוע. 
אמנם בישראל, החליטו להצניע את השתתפותה בטריילר המופץ בשל העובדה כי התבטאה נגד ישראל לא פעם ואף גייסה תרומות לתושבי עזה לאחר הטבח בשבעה באוקטובר. כבר במאי 2020 ליפה יצאה נגד ישראל בפוסט מרתיח בו העלתה מקבץ תמונות אשר מציגות לכאורה את חיילי צה"ל תוקפים ילדים פלסטינים. לצד התמונות היא רשמה: "זה מה שקורה בכל יום בפלסטין. החיילים הבריונים של הצבא הישראלי נהנים להכות ולירות בילדים".
כזכור, ליפה ניהלה זוגיות של כשנתיים עם אנוואר חדיד, אחיהן הצעיר של הדוגמניות הפרו-פלסטיניות, ג'יג'י ובלה חדיד. כנראה שאנוואר, שהוא בעצמו אקטיביסט פלסטיני מובהק, השריש את משנתו בתודעתה של האקסית המפורסמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה