רכילות עסקית

איש העסקים המוכר תחת איום: רימון רסס נזרק לביתו

החוקרים של משטרת המחוז הצפוני פתחו בחקירת זריקת רימון הרסס לעבר הווילה היוקרתית של אותו איש עסקים החשוד בפרשת מחזור הבקבוקים והונאה בגובה מאות מיליוני שקלים שלא נגרם לו כל נזק לרכוש או בנפש שלו או מי ממקורביו, ההערכה היא שמדובר באיום ישיר כלפי איש העסקים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
במשטרת ישראל התקבל הלילה (אור לרביעי) דיווח על השלכת רימון רסס לעבר דלת בית בווילה מפוארת בצפון, אבל לא מדובר באירוע רגיל, אלא באירוע בביתו של אחד מאנשי העסקים המוכרים בישראל, שנחשד בשבוע שעבר במעורבות בהונאת ענק של מיחזור בקבוקים ונעצר על ידי המשטרה.
על פי הפרסום במאקו, החוקרים של משטרת המחוז הצפוני פתחו בחקירת זריקת רימון הרסס לעבר הווילה היוקרתית של אותו איש עסקים שלא נגרם לו כל נזק לרכוש או בנפש שלו או מי ממקורביו, ההערכה היא שמדובר באיום ישיר כלפי איש העסקים.
 ממצאים נאספו מזירת הרימון על ידי החוקרים שבודקים במקביל הצתה של מספר כלי רכב השייכים לאיש העסקים או קרוביו כדי לפענח מי העומד מאחורי המעשים. צוות חקירה מיוחד הורכב כדי להתחיל לחבר את האירועים.

אותו איש נמצא במעצר של כעשרה ימים לצד עובדת בכירה בחברה, כשיחידת להב ורשות המיסים חוקרות את הפרשה בהן הם מעורבים. שמו עדיין לא הותר לפרסום, אך מיוחסות לו הונאות בהיקף של למעלה מ-330 מיליון של. ביאחב"ל מעריכים כי יש קשר בינו לבין ממשפחת אבו לטיף. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה