נבחרת אייס

ערוץ 12 מאבד מכוחו: מדוע זה טוב לדמוקרטיה?

ערוץ 12 עלה על נוסחה מנצחת לשטוף את המוח לאוכלוסייה הכללית בתעמולה שמאלית קיצונית, נוסחה אשר עבדה עד לאחרונה, אך מתחילה לאבד מכוחה. באמצעות מסך העשן הנוצץ של תכוניות הבידור, הצליח הערוץ להחדיר את התעמולה השמאלית הקיצונית ביותר
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  58
קשת (צילום Magma Images)
ערוץ 12 הוא כלי התעמולה המרכזי של השמאל הקיצוני בישראל, לא עיתון הארץ. כמות הנזק וההסתה שהערוץ הזה ביצע במדינה לאורך שנות קיומו היא בלתי נתפסת. בעוד ברור לכלל האוכלוסייה כי עיתון הארץ הוא כלי תקשורת אנטי ציוני ושמאלני קיצוני, ולכן החשיפה שלו היא אפסית בציבור הרחב, לא כך הדבר עם ערוץ 12. לפחות עד לאחרונה.
בניגוד לעיתון הארץ שכמעט לא נקרא על ידי הציבור הרחב, אלא מכוון רק ל-״אליטה״ (בעיני עצמה) של שופטים ואקדמאים, ולכן נקרא בעיקר באזורי החיוג של צהלה ורחביה, כוחו של ערוץ 12 נובע מהצריכה של המוני בית ישראל, תושבי אשדוד, באר שבע, נתניה וקריית שמונה.
 
ערוץ 12 עלה על נוסחה מנצחת לשטוף את המוח לאוכלוסייה הכללית בתעמולה שמאלית קיצונית, נוסחה אשר עבדה עד לאחרונה, אך מתחילה לאבד מכוחה. כדי למשוך קהל רחב עד כמה שאפשר, הערוץ השקיע באולפנים מפוארים ונוצצים, ובמיוחד בתוכניות הראליטי, הבידור ושאר תכוניות הטראש. באמצעות מסך העשן הנוצץ של תכוניות הבידור, הצליח הערוץ להחדיר את התעמולה השמאלית הקיצונית ביותר, על ידי מהדורות ה-״חדשות״, ואף על ידי תכוניות ה-״סאטירה״ כמו ״ארץ נהדרת״. דומה הדבר לצמחים הטורפים אשר מפתים את הטרף שלהם באמצעות נקטר מתוק, וכאשר הקורבן כבר בתוך המלכודת, סוגר עליו הצמח הטורף ואוכל אותו.
הסיבה ששמתי את המושגים ״חדשות״ ו-״סאטירה״ במירכאות היא כי הם לא באמת כאלה בערוץ 12. התפקיד של ״מהדורות החדשות״ של ערוץ 12, ובמיוחד זאת של אולפן שישי, היא לא לידע את הצופה מה מתרחש בארץ ובעולם באופן ניטרלי, אלא לשטוף את מוחו ובמיוחד לגרום לו לשנוא. הסתה ברמות שכמותן לא היו בתולדות הדמוקרטיות המערביות משודרת ערב ערב, במשך 30 שנה, בערוץ כנגד נתניהו ומשפחתו. רדיפה חולנית, אכזרית, צמאת דם ואובססיבית, שתורצה במשך שנים בכך ש-״תפקידה של התקשורת הוא לבקר את השלטון״. ראו איזה פלא, השלטון התחלף, השמאל בשלטון, נתניהו באופוזיציה, והערוץ ממשיך לרדוף ולהסית נגד נתניהו מצד אחד, ומתפקד כמחלקת הדוברות ויחסי הציבור של חברי הממשלה ושל בנט מצד שני.

שרי הממשלה בארץ נהדרת. צילום: קשת 12 
 כמו כן במשך עשורים לא מפסיק הערוץ להסית ולבצע דמוניזציה כנגד ציבור המתנחלים, החרדים וכמו כן, יש לומר זאת בכאב, גם כלפי בני עדות המזרח, במיוחד בתוכנית ה-״סאטירה״ ארץ נהדרת. בתוכנית תמיד יוצגו המזרחים הימנים כעילגים, טיפשים, גסים וחסרי נימוס. המתנחלים תמיד יוצגו כמטורפים צמאי דם, ונתניהו ומשפחתו תמיד יוצגו כרוע האולטימטיבי, שטן על פני אדמות.
התוכנית "ארץ נהדרת" היא לא באמת תוכנית סאטירה. היא בחיים לא תעז לעשות מערכונים נוקבים כנגד מוקדי הכוח האמתיים במדינה כמו בג״ץ, הפרקליטות, או מנכ״ל הערוץ אבי ויס. גם כאשר הם עושים חיקויים של פוליטיקאים מהשמאל, תמיד החיקוי צוחק על צורת הדיבור, או משהו שטחי אחר אצל הדמות, ואף פעם לא על נקודות התורפה האמתיות של אותו פוליטיקאי, מה שיכול להזיק לו באמת.
"חיקוי״ נגד דמות ימנית תמיד ירמוס אותו, ישפיל אותו, יבזה, ואף יראה אותו כמכוער ושמן ככל הניתן, ואילו חיקוי על דמות שמאלית, תמיד יפרגן, לא יגע בנקודות הרגישות ויציג אותו מעולה מבחינה חיצונית. מטרת התוכנית היא לא להצחיק ולא לבקר את מוקדי הכוח, מטרת התוכנית היא להפעיל תעמולה מתוחכמת אשר מטרתה להשפיע על הציבור הלא מעורב פוליטית במדינה, וחושב לתומו כי הוא צופה בתוכנית בידור.
 
אם החדשות של ערוץ 12 ושל מחלקת החדשות שלהם הייתה לידע את הציבור ולבקר את השלטון, אני בטוח שהם היו מרימים תחקיר על לאן נעלמו עשרות מיליוני שקלים מכספי משלם המסים במפלגת הבית היהודי בזמן שבנט היה היו״ר. הם היו מרימים תחקיר על מדוע גדעון סער התפטר ב-2014 (הם יודעים טוב מאוד למה), או היו נוברים יותר בעדויות של פאינה קירשנבאום בבית משפט אשר אמרה כי ״השוחד נעשה בהוראת הבוס״, ובודקים האם זו הסיבה שליברמן מנע הקמת ממשלה יציבה ב-2019 ושלח אותנו ל-4 מערכות בחירות וכאוס של שנתיים.
אפילו תחקיר מוכן שהכינו ארגון "עד כאן" ו-"פורום בוחרים בחיים" על קשרי רע״מ וחמאס הם סירבו לשדר, בכדי לא לפגוע בהעברת התקציב, ולכן התחקיר שודר לבסוף אצל אילה חסון בערוץ 13 (כך חשף בתוכנית שלי ושל גלעד צוויק בגלי ישראל, האב השכול הרצל חג׳ג׳ מ״פורום בוחרים בחיים).
 
הנוסחה הזאת של הזרקת תעמולה ארסית בעלת עמדה שמאלנית קיצונית, לציבור המיינסטרים בישראל, על ידי עטיפתה בסוכר מתקתק של תכוניות בידור זול, מפסיקה אט אט לעבוד לערוץ. הציבור מתפכח והמסכה של הערוץ נופלת. בזכות הרשתות החברתיות, ובזכות אלטרנטיבות תקשורתיות, הציבור מתחיל להבין את טיבו האמיתי של ערוץ 12. הכניסה של נטפליקס ועוד שירותי סטרימינג לישראל פגעה בערוץ גם כן.
הרייטינג החודשי הממוצע של מהדורת החדשות המרכזית של 12 בחודש שעבר היה בשפל של 20 שנה! ערוץ 12 כבר לא מדורת השבט. גם האנשים שעוד צופים בו לוקחים בערבון מוגבל את ה-"חדשות", ה"חשיפות" וה-"סטיארה" של הערוץ, ומבינים שמדובר בתעמולה, ולא באקטואליה ניטרלית, ולכן כוחו והשפעתו של הערוץ יורדים בהתמדה.
 
 יש לזכור שהשיטה בה נמדד הרייטינג בישראל היא מיושנת ביותר, אינה בשימוש באף מדינה אחרת וכלל לא מייצגת. כל הרייטינג של אזרחי ישראל נמדד באמצעות 500 משפחות בלבד אשר מותקן אצלן מכשיר ״פיפל מיטר״. לכן יכול להיות שבמציאות הדיגיטלית של ימינו, בה רוב האנשים צורכים את החדשות מהסלולרי ולא מהטלוויזיה, הרייטינג האמיתי של הערוץ גרוע עוד יותר.
בעשרות שנים האחרונות ישראל הפכה ממדינה שיש בה ערוץ טלוויזיה, לערוץ טלוויזיה שיש לו מדינה. המצב של מונופול בשוק החדשות והדעות הוא מסוכן ביותר לדמוקרטיה. בארצות הברית לדוגמא, רוב כלי התקשורת הם אמנם מהשמאל, אך ערוץ החדשות הנצפה ביותר בפער ענק הוא הערוץ הימני שמרני fox news. רק תחרות אמיתית ובריאה בשוק חופשי בין ערוצי החדשות תביא למצב של דמוקרטיה אמתית בישראל.
לכן, כאשר הימין יחזור לשלטון, הוא צריך לבטל את הרגולציה הממשלתית על הטלוויזיה והרדיו, לפרק את הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין, לסגור את התאגיד ואת גל״צ, ולתת לשוק החופשי לעשות את שלו.
כאשר כל אזרח יוכל לפתוח בישראל ערוץ טלוויזיה או תחנת רדיו ארצית, באותו אופן שכיום אפשר לפתוח אתר אינטרנט, ישראל תוכל להתקבל באמת למועדון הדמוקרטיות הליברליות, ולהדמות קצת יותר לדמוקרטיה החשובה בעולם - ארצות הברית.
תגובות לכתבה(58):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    נתניהו ג'וניור
    בועז הלחמי 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מילה "בול ובסלע"לגבי התישקורת !!
    סגור
  • 47.
    קראת החטא ועונשו? אף אחד לא רודף אותכם קחו אחריות
    אסף 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אחריות על התכשיטים והמתנות. על הרגולציה המושחתת שאבא שלך רצה לסדר לאלוביץ׳ אבא שלך לא רק רוצה להיות ראש ממשלה, הוא גם רוצה ערוץ טלוויזיה שופר.
    סגור
  • 46.
    צודק לחלוטין!
    מנטה 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הבעיה שימין בשלטון כל כך הרבה שנים ולא שינה כלום, גלי צהל עדיין גלי צהל, וערוץ 12 עדיין מסית כל ערב. הגיע הזמן לשלוט
    סגור
  • 45.
    מדינת חלם מלאה בכסילים שמאלנים ארורים עוכרי ישראל!
    אילנה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה התגובה שלי לא מופיעה? זרקתם אותה לפח במקום להציג אותה?! למה בגלל שהיא יותר מדי היתה חיובית?!? גם אתם קן של שרצים משחיתים ומושחתים?!? לכו קיבינימט שועלים ערמומיים רשעים מזרע עמלק עוכרי ישראל! אחד נבלה והשני טרפה! כל התקשורת בישראל נגועה בשחיתות! בע"ה איראן תשגר מעל ראשכם החלול האנטישמי טילים בליסטיים, אמן! יהודים מזויפים זה מה שאתם!
    סגור
  • 44.
    אני גם מחרים את תוכניות החדשות והאקטואליה של ערוץ 12
    אני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    12 0
    עד שיחזרו להיות ערוץ חדשות הגון תודיעו לי. למען ההגינות אני צופה בערוץ הזה בתוכניות המוזיקה והבישול.
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    בול בפוני. כל מילה. (ל"ת)
    אני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 42.
    למה ביבי לא ביטל את הרגולציה על התקשורת?
    שר הבושה והחרפה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "הימין" היה בשלטון 12 שנה רצוף, והרגולציה בתקשורת לא בוטלה. לא מבין למה צריך להחזיר ימין כזה לשלטון
    סגור
  • 41.
    השמאל =שונאי ישראל מוגזם? הוכחות? בבקשה,להלן מקבץ חלקי
    השמאל =שונאי ישראל מ 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השמאל =שונאי ישראל מוגזם? הוכחות? בבקשה,להלן מקבץ חלקי וטרי: רק שונא ישראל כמו ליצן הורביץ מסוגל לגבות את ההחלטה לחקור את צה''ל בהאג רק שונא ישראל כמו יהיר לפידון מסוגל לומר על הטרוריסט אלחרומי שהוא ''נפל בקרב'' רק שונא ישראל כמו ביטאון החמאס ''הארץ'' מסוגל לדברר את האויב הבלסטיני רק שונאי ישראל מסוגלים להתנגד לחוק ההגירה ולתמוך בחוק האזרחות ש''שופץ'' לבקשתו של מנסור הבוס. רק שונא ישראל כמו דיקטטורת הבגצ מסוגל לאשר תומכי חמאס בכנסת ובניגוד לחוק רק שונאי ישראל כמו השמאל מסוגל להצביע בהמוניו מידי בחירות למפלגת יועצו של עראפת בדימוס,אחמד טיבי או למראענה רק שונאי ישראל מתאבלים על עריקאת וצוהלים על לכתו של טראמפ. רק שונא ישראל כמו בנט מסוגל למכור את המדינה ואת כספיה למנסור הבוס על חשבון משלם המיסים בעבור הכבוד והשררה שלו רק שונא ישראל כמו ברק רביד מסוגל לשקר ביודעין שיהודי השליך בקת''ב ועוד באנגלית! ועוד לא להתנצל כשהתברר שהיה זה ערבי. (אמיתי. תגגלו)
    סגור
  • 40.
    יאיר כל הכבוד אנחנו איתך בכל מילה.
    תל אביבית 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנחנו כבר מזמן בערוץ 20
    סגור
  • 39.
    מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    vjc 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 38.
    אלוף
    אנונימין 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כלכך נכון !!
    סגור
  • 37.
    בושה
    רועי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 9
    שמאל, שמאל, שמאל ושמאל. אתה מתחיל להשמע כמו אורדור ממשחקי הכס. מה עם לקחת אחריות על כל מה שאבא שלך עשה במדינה במשך 15 שנות כהונה רציפות? לגלגל אחריות זה הכי קל
    סגור
  • 36.
    כתבה מעניינת
    שון 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מעניין מאוד
    סגור
  • הכתבה
    חיים 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכונה אמיתית והמציאות בישראל
    סגור
  • 35.
    ילדז
    ילדז 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ילדז
    סגור
  • תגובה עניינית, מנומקת, עמוקה ואינלקטואלית. כמוך טמבל. (ל"ת)
    אני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 34.
    משפחת מגאלומניה
    אב 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ
    סגור
  • 33.
    השתגעתם
    המתמיד 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לטמבל הזה אתם נותנים במה?!?!
    סגור
  • או שהם קיבלו מעטפה שמנה, או שאיבדו את דעתם.
    הסבר 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שילוב של השניים.
    סגור
  • 32.
    מדינת שנאה
    חורחה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו דבר אני יכול להגיד על עולים חדשים מברית המועצות לשעבר... שהמשפחות שלהם נהרגו בגטאות ובמחנות השמדה, שהמשפחות שלהם נהרגו במלחמה הנוראות הזאת, בזמן שדוסים לא משנה להם שום דבר העיקול לאכול כשר ולהגיד שכולם גויים, תרימו תתחתן שלכם ותפסיקו להיות חיות שחשוב להם רק לאכול ולהתראות, צאו לעבוד, צאו לשרת בצבא, צאו לנקות רחובות, צאו לעשות מה שעושה אזרח נורמלי של המדינה ותפסיקו להיות פגים!!! מה קיבלו עולים ממדינות חבר העמים לעומת המרוקקים שלא היה משנה להם לחיות על עץ או באוהל? והם הגיעו לפה מה הם קיבלו? הפליה, שינאה, והשפלה מאיזה קופיקו שלא יודע קרוא לכתוב.
    סגור
  • 31.
    משלשל
    חורחה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משלשל מהפה....
    סגור
  • 30.
    ליבי ליבי עליך
    אייס אייס בייבי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פעם אייס היה בטאון התעשייה עם חדשות ורכילות על ובשביל העוסקים במלאכה. בשנתיים האחרונות הוא הצטרף לכוחות הרשע של הילדזין. חבל.
    סגור
  • 29.
    האמת? עיתונות צהובה ורצון חולני לרייטינג במיידי
    דובוש 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאס לשמוע שדרנים ומראיינים בכל ערוצי החדשות שמחפשיםצהוב,רייטינג חולני והפרעה למרואיין מתוך דחף להציג את עצמם כמחונני על...ולא היא!!עדיף לחפש ערוצים בלייף סטייל,עולם החי שם הכל אמיתי.ותעזבו אותי מתכניות מישות רדודות ומביכות כמו חתונה ממבט ראשון ואחרים בכל הערוצים ובעיקר ב 12 ו 13 שהכל מוכתב עי ההפקה.
    סגור
  • 28.
    תותח (ל"ת)
    שלום 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    מאמר חשוב ביותר
    איתן 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    11 9
    לקרוא את המאמרים של יאיר זה פשוט תענוג!
    סגור
  • שוקן הגאה הגרמני מפעיל את גדעון לוי
    חניתה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שגם מוצאו גרמני ואת עמירה הס, שנאה בגרמנית, כי: לוי ברוב כתבותיו בגדה מופעלעי גורם בראמללה בהנהגת אשפ. מקבל דיוק חינם במלון, דלק, אוכל ושירותי מין. שנה ומחצה זיין פלסטינית שהופעלה על ידם. שוקן בעל אזרחות ורכוש גרמני שקוע בעיתון בחובות אדירים. חלקם מכוסים עי גורמים אנטי ציונים.
    סגור
  • 26.
    תעמולת שקרים והסתה?
    יוסי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 7
    האם המאמר הזה הוא חלק מתעמולת השקרים וההסתה של ביבי, באמצעותה הגיע לשלטון ובאמצעותה הוא מנסה לרסק את הדמוקרטיה? עובדה שבמאמר לא הוזכרו כלל ערוץ 20, ישראל היום וגלי ישראל, שהם חד צדדיים לתמיכה בביבי. לא תמיכה בימין, בלאומיות, ביהדות. נטו תמיכה בביבי. בערוץ 12 משתתפים ומקבלים ביטוי אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית. גם תועמלנים של ביבי מקבלים שם במה.
    סגור
  • 25.
    כתיבה של ילד בן 12
    ירון 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    16 10
    אם יש סיבה מדוע ערוץ 12 ימשיך להיות שולט הרייטינג זאת הרמה הנמוכה של התעמולה שלך יאיר כתיבה ממש בסיסית, טור חסר ערך
    סגור
  • מעניין מה הדעה הפוליטית שלך חמודי (ל"ת)
    ירון 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    מסכים עם כל מילה
    מני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    14 9
    למה שעיתונאים זבי חוטם וערלי לב צריכים להשתכר 50K-100K? השכר הזה נובע מכך שאין תחרות. השכר הזה גורם להם לשיכרון כוח והחזקת בכירים בביצים.
    סגור
  • 23.
    צודק
    לאה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    11 8
    אני בעד שתמשיך לומר לאנשים להפסיק לצפות ברעל הזה, זה עובד. מקווה שעוד ימניים יצטרפו אליך ואל הצל בקריאה הזו. עכשו בכלל אפשר לעבור לערוץ 14
    סגור
  • 22.
    מסתבר, שהטימטום גנטי (ל"ת)
    מוישה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 21.
    מקסים
    אלירן 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 3
    נתניהו ג׳וניור מנסה למצוא פתרון לתחלואות הארץ והגלקסיה, השאלה הנשאלת היא מדוע אבא שלו לא עשה את כל הרפורמות הללו במשך 12 שנה? התעורר מאוחר מדי? הבין שזו מאורת נחשים אז העדיף שלא להכניס את הידיים לשם? מאסנו מהפופוליזם הזול הזה משני הצדדים, אף אחד מכם לא שידר פעם אחת אידיאולוגיה או תפיסת עולם שבאה לידי ביטוי בשלטון אלא רק אחיזת עיניים וחולמניות באופוזיציה. כולכם כולל אתה יאיר מושחתים ורעבי שררה וכוח, לא למדתם כלום מבגין שאמר ״להיטיב עם העם״, אתם עושים רק לביתכם.
    סגור
  • 20.
    מה זה ערוץ 12? (ל"ת)
    ישראל 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 19.
    כל מילה זהב (ל"ת)
    דוד 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 18.
    ליאיר
    צבי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ארץ נהדהרת שבוע שעבר בכלל לא היו אף פוליטקי מהממשלה
    סגור
  • 17.
    הכזבנים
    מ. עמיאל 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא צופה בערוצי הכזבנים
    סגור
  • 16.
    לא צריך ערוצים בשביל לראות את הליכוד כחבורת היצורים שהם (ל"ת)
    ליץ' 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 15.
    איך נותנים לו במה?
    יאיר שטרן 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 7
    לא מספיק טוויטר?
    סגור
  • 14.
    יאיר.... חחחח אוויל ואומלל. משועמם חמוצון? (ל"ת)
    וטי 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 13.
    לך לעבוד במקום לכתוב שטויות
    אורן 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אכלו לי שתו לי, אבא שלך הפסיד ואתם כולכם צריכים להתקדם כבר. משפחה מעייפת.
    סגור
  • 12.
    אחלה מאמר
    יאיר החמוד 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    24 6
    אם כל כך מפריע לך חובר התחרות בתקשורת מהנדסת התודעה איפה אבא שלך היה 12 שנה לפתוח השוק לתחרות, ואם יש תלונות על התאגיד בכיף דבר עם אבא הוא הקים אותו לגבי ליברמן , הוא לא מנע ממשלה ואת זה גם אתה יודע, אביך בנימין בן צילה וזאוס נתניהו הוא זה שגרר אותנו לארבע מערכות בחירות מאחר והעדיף לפזר את הכנסת מלתת את המנדט לבני גנץ
    סגור
  • מס' 12 האפס
    א 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 8
    שקרנוביץ. שנה את הכותרת. אתה בדיוק כמו ערוצי התעמולה. מהנדס תודעה.
    סגור
  • 11.
    אני מזמן לא צופה בערוץ הזה
    לי 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    14 7
    עברתי לערוץ 20 המעולה.
    סגור
  • 10.
    ילד פח
    יניב שבתאי 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    19 17
    ילד פח אשפה..עלק אשמח לדעת את דעתכם למאמר..פח
    סגור
  • למה להעליב? (ל"ת)
    פח אשפה 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 9.
    ירושלים
    יהושע 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    12 4
    רציתי להגיב בtelegram, אבל חבמת אותי. כתבה עלובה.
    סגור
  • עלוב זו מחמאה. (ל"ת)
    אט 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 8.
    צודק! באמת ערוצי תעמולה שמוטב להתרחק מהם! (ל"ת)
    Meshi 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • ערוץ 20 בשבילך מאמי (ל"ת)
    שירה 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 7.
    צמרמורת.
    רני 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 7
    מדוע הוא אינו באשפוז יום?
    סגור
  • 6.
    מדויק, אני מעריכה אותך מאוד יאיר.
    מעיין זינר 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    12 7
    אני יכולה להעיד על עצמי, כבר תקופה ארוכה שאני צופה רק בערוץ 20 (עוד מעט ערוץ 14), מקבלת עדכונים בטלגרם ולצורך בידור, יש את נטפליקס :) גם ככה תוכניות הריאלטי כבר מיצו את עצמם, בייחוד שאני משתדלת להימנע מכל רכילות שהיא.
    סגור
  • 5.
    אלמלא ערוץ הזבל
    פ 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    היו לימין יותר קולות והיתה פחות שנאה לא מוצדקת.
    סגור
  • 4.
    מאיר עיניים
    אג 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ומנומק היטב. זהו ערוץ לקהל שבוי, ברובו מבוגר מאוד. למזלנו, יש הרבה אלטרנטיבות לצפייה. אני חושב שהציבור נפגע מספיק מהתעמולה השקופה.
    סגור
  • 3.
    לא צופים כי הם לר מעניינים
    אלון רחמים 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 4
    ערוצי התעמולה לא מעניינים יותר. לר נעים לצופים שמזלזלים באינטילגנציה שלהם. לא מעניינים פלוס מזלזלים הצופים מעדיפים שלא. זה לא חרם פשוט איבוד עניין ורצון.
    סגור
  • 2.
    למה גדעון סער התפטר ב2014? (ל"ת)
    יובל 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    13 14
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    29 7
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • המיליון שקל הם ככל הנאה רק קצה הקרחון.
    אורח 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מה עם החשבונות בחו"ל?
    סגור