חדשות

החלה ספירת המעטפות הכפולות, מי עשויות להרוויח או להפסיד?

450 אלף מעטפות, כ-120 אלף יותר מהבחירות הקודמות לצד 40 אלף פתקים של קשישים בבתי אבות. מבצע הספירה שנערך בכנסת במהלך הלילה גם הביא לשינוי כשרע"מ נחלשה לטובת מרצ. מי עלולות להרוויח או להפסיד מנדטים?
כפיר אדר | 
ספירת הקולות בכנסת (צילום שלומי אמסלם)
למרות מגבלות הקורונה והתו הסגול, יש רצון של ועדת הבחירות להביא את התוצאות ללא עיכובים. סופרי הקולות 'השתלטו' כל פינה אפשרית בכנסת, כולל המזנון, והפכו אותם לפינת ספירה ובדיקה. הלילה (בין רביעי לחמישי) ‏החלה ספירת המעטפות הכפולות. סדר גודל של סביב 450,000 מעטפות.
מדובר ביותר מ-120,000 מעטפות לעומת הבחירות הקודמות. יש להוסיף על כך סביב 40,000 פתקים של קשישים בבתי אבות. המשמרת ראשונה עבדה עד השש בבוקר בכנסת. המשמרת השנייה תחל במהלך שעות הבוקר המאוחרות יותר.
 
ספירת המעטפות הכפולות עשויה לייצר ארבעה מפסידים וארבעה מרוויחים, כל אחד במנדט: רע"מ - תרד ל-4, הרשימה המשותפת - כנראה תרד ל-5, תקווה חדשה של גדעון סער - עשוי לרדת כנ"ל וגם יש עתיד של יאיר לפיד - עשוי לרדת במנדט. לעומת זאת, הליכוד יעלה לפחות במנדט, מרצ - עשויה לעלות ב-1 גם כן, ימינה עשויה לקבל גם היא מנדט נוסף וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עשויה לקחת מלפיד מנדט.
 
ספירת הקולות נמשכה  בהתאם לתוכנית ,ללא כל אירועים מיוחדים. במהלך הלילה נכחו במהלך הספירה חברי כנסת, נציגי מפלגות וכולם ציינו את הארגון  ואת התיכנון המדוקדק להפליא. גם נציגי מרצ נכחו וצייצו על כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה