חדשות

משרד אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של קק"ל

התקציב של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל. במכרז התמודדו גם גל-אורן, באומן-בר-ריבנאי, בלנקו ויהושע TBWA. קק"ל יצאה למכרז ביולי לאחר שלוש שנים בהן התקציב נוהל בראובני פרידן
אייס | 
אורי עיני. אדלר חומסקי (צילום גדי דגון)
משרד הפרסום אדלר חומסקי זכה בתקציב הפרסום של קק"ל, העומד על 7 מיליון שקל, לאחר מכרז שנערך מול עוד ארבעה משרדי פרסום – גל-אורן, באומן-בר-ריבנאי, בלנקו ויהושע TBWA. מתוך התקציב, שני מיליון שקל מיועדים לרכישת מדיה עם אפשרות להגדלת התקציב ב-20% נוספים אשר יגיעו ממשרד ההסברה.
"שמחים שמתחילים לעבוד יחד ומאחלים לנו ולהם הצלחה במשימות שעומדות בפנינו", הגיב על הזכייה בתקציב אורי עיני, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי. 
ביולי האחרון פורסם באייס כי לאחר שלוש שנים עם משרד הפרסום ראובני פרידן, שזכה במכרז האחרון שהתנהל ב-2016, תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יצא למכרז חדש. הקמפיין המרכזי של ראובני פרידן עבור קק"ל הציג את הזמרת עדן בן זקן לצדו של "הזקן" דוד בן גוריון על רקע חגיגות ה-70 למדינת ישראל, בשנת 2018. רוב ההוצאה לפרסום בשנה זו, כ-60%, הופנתה לטלוויזיה עבור מהלך "הציונות החדשה" שאותו קידמה הקרן. 
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז, נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות ברכש מדיה; ניסיון עבר בהפקת קמפיין פרסומי בשנתיים שקדמו להגשת ההצעות בהיקף כולל, לרבות אך לא רק, עלויות הפקה, רכש מדיה ופרזנטור, של לפחות 3 מיליון שקל. כמו כן נדרש ניסיון בהפקת קמפיין מיתוגי עבור מוצר, שרות או יוזמה, בשנתיים שקדמו להגשת ההצעות בהיקף כולל של לפחות מיליון שקל. במקביל דורשת קק"ל ראש צוות מטעם משרד הפרסום שגם לגביו יחולו תנאים שונים של ניסיון בניהול לקוחות ורכש מדיה.  
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2018 עמדו ההוצאות לפרסום של קק"ל על כ-32 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים. ב-2017 עמדה ההוצאה לפרסום על כ-5 מיליון שקלים במחיר ריאלי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה