חדשות
לקראת פסח: מיקרוסופט בקמפיין רשת חדש ל-Windows 10
מיקרוסופט יוצאת בקמפיין רשת חדש לקראת הפסח לעידוד רכישת מחשבים של יצרניות המחשבים HP, ASUS, Dell, Lenovo, בהם גם מחשבי פרימיום מבוססי Windows 10. הקמפיין מתמקד בפיצ'רים הייחודים במערכת ההפעלה החדשה - כתיבה חופשית על גבי המסך באמצעות עט מיוחד, ו-Windows Hello - יכולת זיהוי ביומטרית באמצעות טביעת אצבע או צילום פנים. במרכז הקמפיין עומדים דגמי המחשבים החדשים של היצרניות. הפנייה לקהלי היעד תכלול מגוון ערוצי מדיה, והקמפיין כולל 3 סרטוני רשת בכיכובם של אושיות רשת - מאיה ורטהיימר, עודד פז ואמירם טובים, שמותחים את בני משפחתם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה