חדשות

לקראת פסח: מיקרוסופט בקמפיין רשת חדש ל-Windows 10

כתבי אייס | 
קמפיין מיקרוסופט עם מאיה ורטהיימר (צילום מסך)
מיקרוסופט יוצאת בקמפיין רשת חדש לקראת הפסח לעידוד רכישת מחשבים של יצרניות המחשבים  HP, ASUS, Dell, Lenovo, בהם גם מחשבי פרימיום מבוססי Windows 10. הקמפיין מתמקד בפיצ'רים הייחודים במערכת ההפעלה החדשה - כתיבה חופשית על גבי המסך באמצעות עט מיוחד, ו-Windows Hello   - יכולת זיהוי ביומטרית באמצעות טביעת אצבע או צילום פנים. במרכז הקמפיין עומדים דגמי המחשבים החדשים של היצרניות. הפנייה לקהלי היעד תכלול מגוון ערוצי מדיה, והקמפיין כולל 3 סרטוני רשת בכיכובם של אושיות רשת - מאיה ורטהיימר, עודד פז ואמירם טובים, שמותחים את בני משפחתם.
תגיות מיקרוסופט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה