שיווק ופרסום

מרגישים אותם: הצעד המרגש של בית החולים למען החטופים

בבית החולים השיקומי רעות תל אביב, הופקו במיוחד צמידים צהובים לכל עובדי בית החולים כאקט של תמיכה במשפחות החטופים ובקריאה לשחרורם המהיר משבי החמאס. במקום הוצב שולחן עם תמונות החטופים
מערכת ice | 
הצמידים שחולקו בביה"ח רעות בתל אביב למען החטופים (צילום דוברות ביה"ח רעות תל אביב)
למען משפחות החטופים צמידים ייחודיים הופקו וחולקו לצוותים ברעות תל אביב: בבית החולים השיקומי רעות תל אביב, הופקו במיוחד צמידים צהובים לכל עובדי בית החולים כאקט של תמיכה במשפחות החטופים ובקריאה לשחרורם המהיר משבי החמאס. בבית החולים הוצב שולחן עם תמונות החטופים ובו חולקו הצמידים הייעודיים.
פרפורמנס משולב במיצב במרכזו אימהות הדורשות את השבת החטופים הוצג בשבוע שעבר במרכז סוזן דלל. זוהי פעולה אמנותית שיצרו יחד הכוריאוגרפית גלית ליס והמעצבים רוני לבבי ואביה מירון, בשיתוף עם מרכז סוזן דלל, במטרה להדהד את הזעקה להשבת החטופים. המשתתפות הן נשות בית ספר גילה בתנועה ואמנות הבמה לנשים בגוף בוגר, והאירוע נערך בהפקת גל כרמונה.
לאחרונה שמונה נציגי המשפחות הגיעו לאולפן "סליחה על השאלה" של כאן 11 ושיתפו בימים הנוראים שפוקדים אותם מאז ה-7 באוקטובר. בין המשתתפים: משה לוטם, מקיבוץ גבולות, אבא של הגר וסבא של עפרי, יובל ואוריה ברודץ שנחטפו כולם מביתם בכפר עזה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה