בריאות

אילנית לוי נואשת לתרומות: "הטיפול הזה יציל לי את החיים"

יומיים אחרי רותם סלע שגייסה לאותה הילדה תרומות, גם לוי כתבה: "תכירו את ליעד בת ה-10, בזמן שהחברים בני גילה טסים לחופשות, מטיילים, נחים ונופשים, ליעד ומשפחתה מנסים לגייס כסף לטיפול בארצות הברית שעשוי להציל את חייה. בואו נרתם כולנו ונעזור לה במשימה הכל כך חשובה הזאת. הקיץ הזה מצילים את ליעד"
מערכת ice |  4
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
הסלבס בישראל ממשיכים להרתם לניסיונות לגייס תרומות עבור ילדים שחלו במחלות חשוכות מרפא וגם הדוגמנית והמגישה אילנית לוי, שבעצמה חשפה השבוע כי היא נשאית של סרטן השד, לא שונה מאסי עזר, דניאל גרינברג, אביב גפן או אופירה אסייג שגייסו לאחרונה תרומות.
יומיים אחרי רותם סלע שגייסה לאותה הילדה תרומות, גם לוי כתבה: "תכירו את ליעד בת ה-10, בזמן שהחברים בני גילה טסים לחופשות, מטיילים, נחים ונופשים, ליעד ומשפחתה מנסים לגייס כסף לטיפול בארצות הברית שעשוי להציל את חייה. בואו נרתם כולנו ונעזור לה במשימה הכל כך חשובה הזאת. הקיץ הזה מצילים את ליעד". היא הוסיפה את הקישור לתרומות וכתבה: "הטיפול הזה יציל לי את החיים".

הוריה כתבו בדף התרומות: "זה הסיכוי האחרון של ליעד שלי. הבטחתי לה, הבטחתי לליעד שאנחנו נעשה הכל להגיע לארצות הברית כדי להציל את החיים שלה. אנחנו לא נוותר עכשיו. מה שלא סיפרתי לה זה שאין לנו ממש איך לטוס לחו”ל. מאז התפרצות המחלה אנחנו בקושי עובדים. בכל טיפול ואשפוז, אני ואשתי צמודים אליה ומנסים לחלק את הזמן גם לילדים האחרים, אין מצב שאני אשאיר אותה לבד".
עוד נכתב: "אין לי מושג איך אנחנו הולכים להטיס את ליעד שלנו לחו”ל. כל ההוצאות, השהייה והטיפולים עולים סכומים שמעולם לא יצאו לי אפילו מהפה. אבל דבר אחד אני יודע. אין מצב, אין מצב שאני מוותר, אין מצב שאני נשאר פה ורואה את הילדה שלי נגמרת לי בין הידיים. אין מצב שאני נותן לה ללכת. אני פונה אליכם, ובשבילי לא הייתי עושה כזה דבר. אבל זו הילדה שלי. אני לא מסוגל לדמיין את החיים שלי בלעדיה. בבקשה, תעזרו לי להציל אותה ולטוס איתה לארצות הברית. אני זועק מעומק ליבי, אל תישארו אדישים, כל יום שעובר יכול להיות מאוחר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אילנית ורותם יפות נפש! אתן תרמתם או רק מחפשות פירסום
    אילנית 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית נימאסת עם ההתיפיפות שלך.
    סגור
  • 3.
    חצופה
    דני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את בשתי תוכניות סדרות ראליטי פרסומות 4 בשנה תפסיקי להתבייכן ותתרמי לה
    סגור
  • 2.
    רותם סלע תיתרמי מהמיליונים שיש לך ולבעלך לא יזיק לכם
    צתי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא תרגישו כלום התרומה מוכרת במס
    סגור
  • 1.
    קשקשניות רודפות פרסום !!
    אזרחית 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ידוע לכל ,בישראל יש לפחות 400000 ילדים רעבים !! ופרסומת 1 על מקרה אנושי לא תשנה דבר !! וכמה ילדים טסים לחופשות ?? של העשירים ? או לוקחי הלוואות הזויים ?
    סגור