בריאות

מתכננים לטוס בחודש הקרוב? את זה אתם חייבים לקרוא

חודש אוגוסט מתאפיין בחופשות משפחתיות רבות בעיקר עם הילדים, אבל מדובר גם בחודש מורכב וחשוף לפגיעת דלקות או וירוסים מציקים. ד"ר ורדית קלמרו ומריה חורגין מארגון הרוקחות הישראלי עם מספר טיפים חשובים לפני שיוצאים לחופשה
מערכת ice | 
שדה תעופה נתב"ג (צילום Magma Images)

קודם כל לפני שיוצאים לחופשה, חשוב להכין תיק עזרה ראשונה כבר בבית ולאחר שמסיימים לארוז אותו במזוודה, בתיק עצמו יהיה: תרופות נגד צינון, נוגד נזלת, משאף במידת הצורך, מאחר ושינו הסביבה עלול להקשות על הנשימה, תרופות נגד אלרגיה לאלרגנים, ג'ל אנטי היסטמין להקלה על פריחות ועקיצות חרקים, תכשירים נגד בחילות ותכשירים נגד כאבים. בנוסף מומלץ לארוז גם כדורי צמר גפן, אגדי חבישה, פלסטרים, פדים סטריליים ונייר דבק רפואי, משחה אנטיספטית לחתכים, שפשופים ופציעות קלות ומשחה נגד כוויות.

בנסיעות למקומות אקזוטיים, בייחוד בעולם השלישי יש חשש מחשיפה לאוכל מזוהם, ניתן לבדוק עם הרופא האם ומתי יש ליטול אנטיביוטיקה מתאימה לזיהומים במערכת העיכול. אם אתם נוטלים תרופות באופן קבוע, יש לקחת מסמך מסודר באנגלית שרופא המשפחה כותב עבורכם או מופק ממערכת הקופה ובו התרופות אותם אתם צורכים.
 


לפני שעולים למטוס אסור לשכוח מספר נקודות חשובות: לא להוציא את הקפסולות והטבליות מהקופס, אלו מוצרים שנכנסים לגופכם, יש לשמור עליהם נקיים וללא זיהומים, בנוסף מומלץ להצטייד תמיד באקסטרה תרופות לכל מקרה שלא יהיה. למי שנוטל קנאביס רפואי חשוב לדעת לפני שטסים אם מותר להכניס לאותה מדינה, חופשה נעימה ובריאה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה