בריאות

הקינוחים האהובים יורדים מהמדפים בישראל: "מתבקשים לא לצרוך"

בבדיקה שנערכה ע"י שרות המזון לשכת הבריאות מחוז מרכז במשרד הבריאות, נמצא נוכחות אלרגן מסוג דגים שאינו מסומן במידע על האלרגנים בתווית המוצרים של 'מתוק קינוחים'
מערכת ice |  4
סופרמרקט (צילום freepik)
מפעל "מתוק קינוחים בע"מ" קורא להחזרת המוצר/ים: מוס דואט פרווה, בוואריה פרווה,מוס שוקולד פרווה בבדיקה שנערכה ע"י שרות המזון לשכת הבריאות מחוז מרכז במשרד הבריאות, נמצא נוכחות אלרגן מסוג דגים שאינו מסומן במידע על האלרגנים בתווית מספר מוצרים.
המוצרים הם: מוס דואט פרווה 85 גרם, מוס שוקולד פרווה,80 גרם ,בוואריה פרווה 80 גרם, שם יצרן: מתוק קינוחים בע"מ., כל תאריכי תפוגה לשימוש לפני וכולל 20/06/23 .
החברה הודיעה כי: "צרכנים שיש להם אלרגיה לדגים ולאלרגנים הנוספים המופיעים בתווית האלרגנים מתבקשים שלא לצרוך אותו. המוצר בטוח לכלל האוכלוסייה שאינה אלרגית לדגים ולאלרגנים האחרים המסומנים בתווית.
 
כמו כן, הוסבר בהודעת הריקול של 'מתוק קינוחים': "בתאום עם מחוז מרכז במשרד הבריאות מפעל מתוק קינוחים אוסף את המוצר מדרכי השיווק. לפניות טל: 053-4444467   דוא"ל: michadahan007@gmail.com".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הציבור אשם ביוקר. תהיו רציניים כמו בצרפת מעלים
    א.א.חיפה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים כל חברי ה שמעלה מפסיקים לעשן. קניו לא לצרוך דברי חלב מתנובה כל מי שהעלה מחיר לא לקנות מהם מאף חברה אנחנו אשמים ביוקר להחליף לא לקנות מי שהעלה לא לקמו. אנחנו ביחד חזקים !
    סגור
  • 3.
    פשוט מקסים
    ללניה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם בשעת שמש חזקה ניתן להכהות את הזכוכיות?? האם יש איורור?
    סגור
  • 2.
    למה הכינוי "אהובים" לקינוחים?
    אני 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא אהובים
    סגור
  • 1.
    רק חסה
    טרובדור 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למען בטחונו האישי עם ישראל מתבקש מעכשיו לאכול רק חסה בלבד ובחנויות מזון אמינות בלבד עם אבוס בחצר ומים נקיים ממעיין סודי מאגם תת קרקעי במאדים
    סגור