כסף וצרכנות

הקינוחים יורדים מהמדפים: מתבקשים שלא לצרוך אותם

בבדיקה שנערכה על ידי שירות המזון בלשכת הבריאות המחוזית חיפה, נמצא כי חלה טעות בסימון תאריך תוקף ובהוראות אחסון מוצרים של 'דובריבינסקי'
מערכת ice |  2
ריקול (צילום freepik)
היבואן נטלי פלוס בע"מ קורא להחזרת מוצרים תוצרת מפעל "דוברינינסקי", רוסיה. בבדיקה שנערכה על ידי שירות המזון בלשכת הבריאות המחוזית חיפה, נמצא כי חלה טעות בסימון תאריך תוקף ובהוראות אחסון מוצרים.

מוצרים מצוננים שבהם חלה טעות בסימון תאריך תוקף הם: עוגת סקזקה 500 גרם, עוגת נוצ'קה 500 גרם, מיני אסורטי 315 גרם, קורזינוצ'קי מיקס 300 גרם, קורזינוצ'קי עם מרשמלו רך 300 גרם, קורזינוצ'קי עם קרם ובצק רבוך 300 גרם, קרטושקה כדורי שוקולד 490 גרם ועוגת נפוליאון 830 גרם.
כמו כן, ישנם מוצרים קפואים בהם חלה טעות בסימון תאריך תוקף ובהוראות איחסון. בטעות נכתב "לשמור בקירור בטמפ' c4° + c0°" במקום "לשמור בהקפאה בטמפ' C18° -". מדובר באותה רשימת מוצרים הנזכרת למעלה.
החברה מסרה בין היתר: "צרכנים שברשותם מוצרים הנ"ל מתבקשים שלא לצרוך אותם. בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות יבואן נטלי פלוס בע"מ אוסף את המוצרים מדרכי השיווק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה
    נירה 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נפלו על הראש משחיתים מזון, תודיעו שיש תאריך תפוגה חדש למוצרים אלו ודאי בגלל זה לזרוק מזון? משהו מוזר פה קורה לאחרונה עם השלכת מזון בלא סיבה רצינית.
    סגור
  • איכס, מי קונה אוכל או קינוח של רוסים? (ל"ת)
    הילה 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור