בריאות

הנזקים כבר כאן: ילדה בת 12 נכוותה בעיניה מספריי שלג

ילדה בת 12 הגיעה שלשום לבית החולים הלל יפה עם כוויות בשתי עיניה שנגרמו לה בעקבות ריסוס ישיר של ספריי השלג הפופולרי של יום העצמאות. כעת ההורים שלה מזהירים את ההורים האחרים וקוראים לאסור את השימוש בספריי
מערכת ice | 
בנות חוגגות את יום העצמאות עם ספריי שלג (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אף שיום העצמאות יחל רק היום (שלישי) בערב, ילדים כבר החלו להיפצע משלל התמרוקים הפופולריים בקרבם. שלשום אליה אורן בת ה-12 הגיעה למיון ילדים בבית החולים הלל יפה בחדרה עם כוויות בעיניה, לאחר שפגע בה רסס של ספריי השלג האייקוני כל כך.
הרופאים לא היו מופתעים מאוד מהפציעה ואבחנו את אליה עם כוויות בשתי העיניים בדרה ראשונה. הוריה לעומת זאת סיפרו ל-ynet שהם היו מופתעים מאוד מהתוצאות ולא תיארו לעצמם שהספריי עלול להיות כל כך מסוכן. לכך הוסיפו כי לטעמם יש לאסור את המכירה והשימוש בו.
אחד הרופאים במחלקת העיניים של בית החולים, ד"ר דורון יצחקי, הוסיף ואמר כי זו ממש לא הפעם הראשונה בימים אלו: "בימים האחרונים ולקראת חג העצמאות הגיעו כבר מספר ילדים עם פגיעות דומות בגלל תרסיסי קצף ואחרים. אנחנו ממליצים להימנע ממשחק בתרסיסים מחשש כוויות בעיניים".
ואכן לקראת יום העצמאות הארגונים הפרטיים והממשלתיים פרסמו מספר אזהרות מסכנות האפשריות ביום החגיגי, בהם הסכנה מספריי שלג, הגחלים מהמנגל, סוללות הכפתור בצעצועים הזוהרים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה