בריאות

הסופרמרקט הזה סיכן את הקונים: הבשר הטרי הושמד מיידית

משרד הבריאות מודיע על השמדת בשר במרכול "סופר יודה", נאות אשלים, ראשון לציון. על פי הבדיקה, הטיפול במוצרי בשר, עופות ודגים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור
מערכת ice |  2
בשר
שוב משרד הבריאות סוגר עסק שמאיים על בריאות הצרכנים. היום (ראשון) בוצעה ביקורת של לשכת הבריאות המחוזית, מחוז מרכז, בשיתוף נציגי השירות הווטרינרי של עיריית ראשון לציון, באטליז שבמרכול "סופר יודה", סופר יודה פז חברת נפט בע"מ ברחוב התזמורת 29, נאות אשלים, ראשון לציון.
במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואיים והתנהלותיים חמורים מאוד במקום, זאת לצד שורה של מוצרים שיוצרו בניגוד לחוק וללא כל סימון וכן מזון שאופן אחזקתו בוצע בניגוד להנחיות באופן שעלול לסכן את בריאות הסועדים והלקוחות.
 
על פי הבדיקה, הטיפול במוצרי בשר, עופות ודגים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור. בהתאם לכך, בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי (מחוז מרכז) של משרד הבריאות  הושמדו בסך הכל כ-17 ק"ג מוצרי בשר שאינם ראויים למאכל אדם.
נוסף על כך, מסרו במשרד הבריאות והרשויות ימשיכו לנקוט צעדי פיקוח ואכיפה למען השמירה על בריאות הציבור. למידע נוסף, הציבור מוזמן לעיין במדריך לקניה נכונה של בשר, עופות ודגים באתר משרד הבריאות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראשון
    צדוק 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיה האחים חזות הכל היה מושלם מתוק תק כמו בית מרקחת מחירים פי מיליון יותר זולים אלה באו לפה הרסו את הסופר יאלה תחזירו אותו לאחים חזות ולכו הבית פה זה לא תל אביב
    סגור
  • 1.
    אשלים
    משה 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם יקרנים יותר מסופר פארם וגם לא שומרים אל הגיינה חחחח
    סגור