בריאות

משרד האוצר נגד בר סימן טוב: יקבל כשליש מהשכר שהוא דורש?

הממונה על השכר במשרד האוצר, קובי בר נתן, גיבש חוות דעת עבור שר האוצר הנכנס, בצלאל סמוטריץ', ובה יש להתנגד לבקשת שר הבריאות, אריה דרעי, להעלות את שכר מנכ"ל המשרד המיועד משה בר סימן טוב, שדורש 90 אלף שקל בחודש
מערכת ice |  1
משה בר סימן טוב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, flickr/ zeevveez)
הממונה על השכר במשרד האוצר, קובי בר נתן, גיבש חוות דעת עבור שר האוצר הנכנס, בצלאל סמוטריץ', ובה יש להתנגד לבקשת שר הבריאות, אריה דרעי, להעלות את שכר מנכ"ל המשרד המיועד משה בר סימן טוב, כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
בעקבות כך, נראה שזה כבר המכשול הראשון בדרך לרוטציה של סמוטריץ' עם דרעי בעוד כשנתיים. על פי התקשי"ר (תקנון שירות המדינה ובו כלל הנהלים עובר כלל עובדי המגזר הציבורי) מנכ"ל משרד ממשלתי רשאי לקבל את שכרו לפי חוזה אישי או הדרגה שהיה לו בשירות הציבורי.
לפיכך, בר סימן טוב, הגדיר את עצמו בדרגת ופא, ולכן מגיע לו לקבל שכר של 90 אלף שקל. אלא שבר סימן טוב אינו רופא בהכשרתו, ולכן הדרך היחידה לשנות את המצב הנוכחי ולקבל שכר שווה לזה של מנהל בית החולים היא באמצעות החלטת ממשלה שתאשר שכר בסדר גודל כזה. שני הקודמים לתפקיד של בר סימן טוב, פרופ' נחמן אש ופרופ' חזי לוי, הרוויחו 90 אלף שקל בגלל היותם רופאים, ולא סביר כי בר סימן טוב יקבל שכר של 39 אלף שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכן, 39,000 ש"ח בלבד?
    מוטי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להעלות לו את השכר, על חשבוננו כמובן.
    סגור