בריאות

בשורה לבעלי המוגבלויות: מכשיר למריחת איפור מדויק עבור האוכלוסייה

ניקולא הירונימוס, מנכ"ל קבוצת לוריאל: "עבור לוריאל, עתיד היופי הוא מכליל ופונה לכולם, והעתיד הזה יהיה נגיש יותר על ידי טכנולוגיה"
מערכת ice | 
מכשיר HAPTA (צילום לוריאל)
לוריאל חשפה היום (חמישי) בתערוכת ה- CES ® 2023 שתי טכנולוגיות חדשות בתחום הביוטי טק: ה-HAPTA, מכשיר איפור ממוחשב ומדויק שנועד לתמוך בצרכי היופי של אנשים בעלי מוגבלות בתנועת הידיים והזרועות, ואת ה-L’Oréal Brow Magic מכשיר האיפור האלקטרוני הראשון בבית, המספק למשתמשים מראה גבות מותאם אישית תוך שניות בודדות.
ניקולא הירונימוס, מנכ"ל קבוצת לוריאל: "עבור לוריאל, עתיד היופי הוא מכליל ופונה לכולם, והעתיד הזה יהיה נגיש יותר על ידי טכנולוגיה. שתי הטכנולוגיות הצרכניות שאנחנו חושפים השנה ב-CES מייצגות את הייעוד האמיתי של החברה שלנו: ליצור את היופי שמניע את העולם".
אודות HAPTA
על פי הערכות, כ-50 מיליון בני אדם ברחבי העולם חיים עם מגבלה במיומנויות מוטוריות עדינות. דבר זה הופך פעולות יומיומיות כגון מריחת איפור, לפעולה מאתגרת במיוחד.HAPTA , הנמצאת תחת פיתוח של מדענים ומהנדסים בלוריאל, היא מכשיר למריחת איפור מדויק אשר עוצב במיוחד עבור אנשים עם מוגבלות בתנועות הידיים והזרועות. המכשיר מאפשר להם למרוח שפתון באופן קבוע בבית. HAPTA תכלול טכנולוגיה שנוצרה במקור על ידי Verily עבור אנשים עם מוגבלויות בידיים ובזרועות על מנת לייצב כלי אוכל ולתת את היכולת לאכול בביטחון ובעצמאות.
הייחודיות של הטכנולוגיה, היא השילוב של בקרות תנועה חכמות מובנות הניתנות להתאמה אישית המעניקה למשתמש טווח תנועה משופר, קלות שימוש מוגברת לצורך פתיחה ויישום מדויק של השפתון על מנת לאפשר להם להרגיש בטוחים, עצמאיים ומועצמים. מכשיר HAPTA, אשר יפעל כפיילוט לאורך שנת 2023 עם המותג Lancôme שבבעלות לוריאל, תחילה כאפליקטור למריחת שפתון ובעתיד לצורך יישומי איפור נוספים, מצויד בחיבור מגנטי המאפשר שימוש ארגונומי קל ותנועה של 360 מעלות סיבוב ו-180 מעלות של כיפוף. תכונת "לחיצה" מאפשרת למשתמש להגדיר באופן אינטואיטיבי את המיקום המיועד של השפתון, להישאר במקומו במהלך השימוש ואף לנעול הגדרה מותאמת אישית של השפתון על גבי המכשיר, לצורך שימוש עתידי. הכלי מגיע עם סוללה מובנית (שלוש שעות לטעינה מלאה) ומכשיר טעינה שמביאה לשימוש רצוף של שעה אחת (כ-10+ אפליקציות).
אודות L’Oréal Brow Magic
עד היום, השגת מראה הגבות הרצוי דרש שימוש במספר מוצרים, זמן ומומחיות – עבור תוצאות מדויקות הדבר אף דורש שירותים מקצועיים יקרים כגון מיקרובליידינג. באמצעות L’Oréal Brow Magic, אנשים יכולים להשיג מראה גבות מותאם אישית בבית, על סמך תווי הגבות והפנים הטבעיים שלהם. המכשיר שפותח על ידי לוריאל בשותפות עם חברת הטכנולוגיה Prinker, חלוצה בתחום הקעקועים המודפסים והלא קבועים, L’Oréal Brow Magic הופכים את התוצאות.
המקצועיות לנגישות גם בבית. באמצעות 2,400 חרירים זעירים וטכנולוגיית הדפסה עם רזולוציית הדפסה של עד 1,200 טיפות לאינץ' (dpi). L’Oréal Brow Magic הוא האפליקטור האלקטרוני הראשון לאיפור גבות ידני, קל משקל ואלקטרוני, שמספק לצרכנים את צורת הגבות המדויקת ביותר עבורם תוך שניות. באמצעות טכנולוגיית Modiface AR של לוריאל, המכשיר סורק את פני המשתמש ומציע המלצות עיצוב בדומה לאפקט עיצוב של מיקרובליינדינג , מיקרו-הצללה או מילוי.
"העוצמה של תכנית הביוטי-טק של לוריאל, נתמכת באמצעות איכות השותפויות שלנו", מספר גיב באלוש, מנהל החממה הטכנולוגית של לוריאל העולמית למחקר וחדשנות. "לעתים קרובות, אנו מוצאים טכנולוגיה מבריקה המיושמת על משהו מחוץ לתחום היופי. שילוב מורשת היופי של לוריאל עם הטכנולוגיות המתקדמות הללו, הדבר מאפשר לנו ליצור מחוות יופי חדשות לחלוטין – תוך חשיבה מחודשת על הטכנולוגיה המקורית, ועל חוויית היופי המסורתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה