בריאות

משרד הבריאות במתקפה חריגה: "מסע השמצות שקרי, עצוב מאוד"

פרופסור שמואל שפירא, שעמד בראש המכון הביולוגי בתקופת ניסיונות הפיתוח של החיסון הישראלי נגד הקורונה, טען כי זה היה טעות, וחטף ממשרד הבריאות: "הפיתוח נכשל. מאז יצא במסע השמצות שקרי נגד משרד הבריאות, עצוב מאוד שכך ועצוב אף יותר שדברים הרווים במניעים זרים מקבלים במה"
מערכת ice |  2
חיסון קורונה (צילום פלאש 90, flickr/ zeevveez)
פרופסור שמואל שפירא, מי שניהל את המכון הביולוגי בין השנים 2013-2021 ועמד בראש המכון בתקופת ניסיונות הפיתוח של החיסון הישראלי נגד הקורונה, יצא היום (שני) נגד הפיתוח עם אמירות שנויות במחלוקת.
הפרופסור התראיין לעופר חדד בחדשות 12 וטען כי החיסון הוא טעות: "עשיתי שלוש טעויות - החיסון הראשון, החיסון השני והחיסון השלישי". במשרד הבריאות ממש לא נשארו חייבים ותקפו את שפירא עם הודעה חריגה במיוחד שהוציאו היום בחשבון הטוויטר שלהם.
בהודעה של משרד הבריאות נכתב: "אנחנו מזכירים: ראש המכון הביולוגי לשעבר הוביל פיתוח חיסון נגד קורונה במליונים רבים. הפיתוח נכשל. מאז יצא במסע השמצות שקרי נגד משרד הבריאות, עובדיו וגם נגד החיסונים שכן הצליחו והצילו חיים רבים מספור ברחבי העולם. עצוב מאוד שכך ועצוב אף יותר שדברים הרווים במניעים זרים מקבלים במה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אף אדם
    האג 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ניצל בזכות החיסול. מצד שני, מתו ונפגעו רבבות...
    סגור
  • ישראל
    בנטואיץ 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד הבריאות עלובי נפש במקום להכפיש פרופסור מכובד שמדברמדם ליבו מה שבכל העולם ידוע אתם.במרום עם קצת יושרה תבדקו את עצמכם צאו מהקונספציה די נגמרה הבהלה .כבר איש לא מאמין לכם.כן הניסוי של פיזר נכשל .ואתם תתנו בקרוב את הדין הכל מתועד
    סגור